Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Citigo a Skodától
A Skoda sohasem ámította hatalmas modellválasztékával közönségét, inkább csak a már jól bevált, kiforrott típusokban látott fantáziát. Most azonban szakít a hagyományokkal, és az eddig legkisebbnek számító Fabia mellé egy még kisebb versenytársat rak.


A cseh autógyártó Citigo néven dobja piacra aprócska, városi négykerekűjét, melyet VW Up!, illetve Seat Mii néven is ismerhetünk. A Skoda azért némileg átgyúrta a küllemjegyeket.

A Citigo valóban aprócska jármű szinte alig különbözik utasterében az Up!-tól, ám küllemre sokkal szembetűnőbb a változtatás. A jármű mindössze 3,5 méter hosszú, így a gyakori városi manőverezéshez és a könnyed parkoláshoz kiváló társnak bizonyulhat. A legérdekesebb, hogy a kis beltér ellenére akár négy felnőtt is kényelmesen elfér benne, amellett, hogy csomagtere szintén nagyobb a versenytársakénál, összesen 251 literes. Ez a családi bevásárlásokhoz éppen elegendő.

A kocsi futóműve kiváló, megfelelő komfortérzetet nyújt még a rázósabb útszakaszokon is. Menetteljesítménye már korántsem az igazi, hiszen mindössze egyféle motortípussal kapható. Mentségére legyen mondva az egyliteres, háromhengeres erőforrás kétféle teljesítményszinttel rendelhető. Az egyik hatvan, a másik hetvenöt lóerőt teljesít, ami éppen megfelelő egy városi kisautónak.

Mivel a jármű formája letisztult, arányos és egyszerű, így sokak kedvencévé válhat. Annál is inkább, mert az alapmodell ára kifejezetten kedvezőnek mondható, hiszen mindössze 2,28 millió forintot kérnek el érte. Ezt a kisebb pénztárcával rendelkezők is meg tudják fizetni, bár érdemesebb egy kicsivel többet rászánni, hiszen az alapmodell elég puritán. Egy kis felárért mindjárt a közepes felszereltségi szinten találjuk magunkat, ahol már elektromos ablakok és CD-s rádió is kényezteti a benne ülőket.