A jármű nem csak az Otto-, hanem villanymotorokkal is fel lesz szerelve, így gyakorlatilag egy hibriddel van dolgunk. Egyik villanymotor az első tengelyen kapott helyet, a másik pedig a hátsón, méghozzá a hétsebességes, hagyományos, automata sebességváltóval kombinálva. Nincs duplakuplung sem, hiszen az száz kiló többletsúlyt jelentene.
A villanymotorok energiamérlege jóval magasabb lesz a hagyományos motorokéval szemben, ám mégsem ez adja a dolog pikantériáját. A benzinmotor ugyanis alacsony fordulaton kompresszorral, magas, 5000 feletti fordulaton pedig turbóval van feltöltve. Mivel az aggregát fordulata meghaladja a tízezret, így nem csoda, hogy teljesítménye ötszáz lóerő felett van. Amint a villanymotorok besegítenek, a jármű mindössze három másodperc alatt gyorsul fel százra és hat másodperc alatt százhatvanra. Végsebessége 320 km/h környékére tehető, ám vélhetően megdönti majd az előd, az XJ200 330 km/h-s rekordját.
A kocsi tömegének nagy részét a villanymotorok táplálására szolgáló, vízhűtéses akkumulátorok adják. Csak villamos üzemben mintegy hatvan kilométert lehet vele megtenni, ám gyorsan feltölthető és a telepek menet közben is töltődnek.A kasztninak tehát erősnek kellett lennie a 200 kg-os akkumulátorpakk miatt, így a Williams is besegített az első és hátsó alumínium merevítők tervezésekor.
A tervek szerint még idén nyáron indulhatnak a tesztek három különböző motortípussal. A járműből mindösszesen 200 darabot szeretnének gyártani, ami untig elég is, hiszen nem sok vevő akad majd a majdnem háromszázmillió forintos vételárra.