Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Távközlés
Távközlés
A hardveres telefonrendszerek korlátai
Az Enterprise Group, a Siemens Enterprise Communications (SEN) kiemelt disztribútora szerint a hagyományos hardver-alapú vállalati telefonrendszerek elérték korlátaikat, és már nem képesek megfelelni a felhasználók mobilitás és rugalmasság iránti elvárásainak.


A változtatás szükségét a vállalatvezetők is érzik: a SEN tanulmánya szerint nyolcvankilenc százalékuk tervez kommunikációs infrastruktúra-beruházást egy éven belül , melynek célja az egységes kommunikáció (UC) megteremtése. A magasabb szintű együttműködés így rugalmasabb szolgáltatásokat tesz lehetővé, és versenyelőnyhöz juttatja a vállalatokat.

A régóta üzemelő kommunikációs rendszerek a vállalatok és intézmények növekedésével párhuzamosan bővültek, ma már azonban nem felelnek meg a folyamatosan változó felhasználói igényeknek. A hagyományos hálózatok fenntartása, frissítése, magas hívásdíjai, alacsony szintű együttműködési és kommunikációs képessége, rendszerhibából fakadó megnövekedett kockázata pedig az ügyfelek elégedetlensége mellett mindennapos többletköltséget eredményez - írja a közlemény. A SEN tanulmánya szerint a vállalatok hetvenkét százaléka mégis ezek folyamatos bővítése mellett döntött az elmúlt időszakban.

A vállalati kommunikációban azonban egyértelmű paradigmaváltás zajlik, és öt különálló trend - a korlátlan mobilitás, az új generációs felhasználói élmény, a közösségi média, felhőszolgáltatások és a rugalmas telepítési lehetőségek - együttes hatása teremt lépéskényszert. Egy 2011 szeptemberében végzett nemzetközi felmérésből kiderül, hogy a vállalatvezetők 68 százaléka szerint ügyfeleik jobb elérhetőségre és korszerűbb, fejlettebb kommunikációra vágynak beszállítóikkal . Így azok a vállalatok, amelyek nem képesek megfelelni ezeknek az elvárásoknak, el is veszíthetik ügyfeleiket. A SEN tanulmányából az is kiderül, hogy a nemzetközi vállalatok több mint fele (53%) már elkezdte egységesíteni kommunikációs környezetét - többek között a tabletek és okostelefonok integrációját a vállalati rendszerekbe - Magyarországon azonban még a folyamat elején járunk.
„Azok a vállalatok, amelyek beleragadnak régi kommunikációs rendszereikbe, hamarosan versenyképtelenné válnak. A tétlenségnek pedig ára van, akár a versenyelőnyt, akár a költségcsökkentést nézzük. A vállalatvezetők hetvenkilenc százaléka szeretne olcsóbb, hatvanöt százalékuk pedig egyszerűbb kommunikációs rendszert, amely jól mutatja a változtatás szükségességét" - mondta Orbán Előd, az Enterprise Group ügyvezető igazgatója.

Az egységes kommunikáció standardizált, innovatív technológiái lehetővé teszik, hogy a kommunikációs eszközök és alkalmazások egységes rendszerben jelenjenek meg. A felhasználó így egyetlen platformon keresztül képes elérni levelezését, hangpostáját, SMS-üzeneteit és chatfiókját, illetve használhatja mobilkommunikációs eszközeit és alkalmazásait. Szabályozhatja, milyen csatornán érhetik el, így egy megbeszélés során nem a mobiltelefonja fog csörögni, a rendszer a chat és e-mail funkciókat javasolja helyette. A Siemens piacvezető technológiájára és termékeire épülő megoldások használatával így minimálisra csökkenthető az információ átfutásának ideje, ezáltal felgyorsulnak a munkafolyamatok, amely pénzben mérhető megtakarítást jelent a vállalatok és intézmények számára.
A nemzetközi tapasztalatok szerint az egységes kommunikációnak köszönhetően a vállalatok egyértelműen hatékonyabbá és versenyképesebbé válnak. Az új technológiák bevezetésével csökkenő karbantartási, üzemeltetési és fejlesztési költségeket érhetnek el, sőt akár a használat alapú (pay-as-you go) fizetési modell előnyeit is élvezhetik. Továbbá olyan új, rugalmas szolgáltatásokat kínálhatnak, amelyek lehetőséget teremtenek a közös munkára és együttműködésre a felhasználók, ügyfelek és beszállítók között, mindezt a saját preferált eszközeikkel, akár közösségi szinten is.