Az egyhangú szavazással elfogadott anyagban az olvasható, hogy ezzel párhuzamosan Győr tulajdoni aránya 75,48-ról 40,18, az államé 18,76-ról 9,15, Péré pedig 5,76-ról 2,81 százalékra csökkenne.
A fejlesztés részeként 1450-ről 2030 méteresre hosszabbítanák meg a harminc méter széles kifutópályát, amelynek két végén száz-száz méternyi biztonsági sávot építenek. A gurulóutat tíz és félről tizenöt méteresre szélesítik, Boeing 737-esek és Airbus 320-asok számára is alkalmas parkolóhelyet alakítanak ki, új leszállórendszert építenek, bővítik a reptér pályakarbantartó és kiszolgáló kapacitását, valamint hangárt és előteret kap a légikikötő.
Az indítvány indoklása kiemeli: a társaság - tekintve Győrhöz közeli elhelyezkedését - jelentős mértékben járul hozzá Győr gazdasági fejlődéséhez, tőkebefektetéseket vonzó képességéhez. Ennek megfelelően az önkormányzat alapvető érdeke a társaság működésének fejlesztése, és annak támogatása, hogy a cég egyre magasabb szinten láthassa el feladatait.
Az előterjesztés egyik mellékletében az olvasható: az építési munkálatok becsült költsége 4,17, a landolási rendszeré 1,4 millió euró. A kiszolgáló létesítmények 580 ezer euróba kerülhetnek, míg a szükséges berendezések beszerzése 500 ezer eurót igényelhet. Egy másik mellékletből az derül ki, hogy az építési és engedélyeztetési munkákra egy évet szánnak a partnerek.