Az elmúlt öt éves ciklusban a KÖZOP-ban felhasználható forrás (a hazai finanszírozási forrásokat is ideértve) összesen mintegy 1853,5 milliárd forint volt. Az ebből a forrásból támogatott projektek közül a legjelentősebb a négyes metróhoz kapcsolódik, amire 210,7 milliárd forintot fordítottak. A második legnagyobb támogatott beruházás a Szajol-Püspökladány vasútvonal felújítása, ami mintegy 158 milliárdot visz el, a Budapest - Kelenföld -Székesfehérvár - Boba vasútvonal rekonstrukciójánál 129,4 milliárd forint,míg a Budapest - Esztergom közötti vasútvonal esetében 70,1 milliárd forint volt a KÖZOP-finanszírozás mértéke.
Egyéb városok villamosfejlesztéseire is több tíz milliárd forintot költenek a forrásokból, így például a miskolci beruházás 33,7, a szegedi 25,2, a debreceni villamosfejlesztés pedig 17,8 milliárd forintos támogatást élvez. A vasúti és a városi közlekedés fejlesztése mellett a közúti beruházásokat is támogatták: az M0-s déli szektorának bővítése 97,5 milliárd forintos támogatást kapott. vannak nagyobb közúti projektek is, melyek között szerepel az M43-as Szeged-Makó közötti szakaszának építése, illetve az M3-as Nyíregyháza-Vásárosnamény közötti autópálya fejlesztése, előbbi támogatására 60,5, míg az utóbbira 50,3 milliárd forintot fordítanak.