Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Oszd meg és uralkodj!
Elkészült ugyan, de túl drága, hogy tömeggyártásba küldjék. A Daimler által kifejlesztett üzemanyagcellás rendszer csak más gyártók csatlakozásával hozhatja meg a gyümölcsét. Már folynak a tárgyalások a Forddal és a Renault-Nissan csoporttal.


A német cég megpróbálja csökkenteni gyártási költségeit, melyeket a hidrogéncella kifejlesztése okozott. Több gyártóval is tárgyalásokat folytat a technológia megosztásáról.

A Mercedes-Benz sem maradhat ki a sorból, hogy partnereket keressen üzemanyagcellás technológiájának megosztására, hiszen a BMW nemrégiben bejelentette, hogy hidrogén meghajtású járműveihez a Toyotával közösen fejleszti ki a cellákat, melyek a 2020-ban kiadott járműveikben már dolgozni fognak.
A BMW-vel szemben a Mercedes-Benz nem most kezd neki az üzemanyagcella fejlesztésének, hiszen már évek óta kutatásokat folytat ez irányba, így mára sorozatgyártásra éretté vált a technológia. Ugyanakkor a fejlesztési és gyártási költségek olyan magasra rúgtak, hogy egyáltalán nem várható a hidrogénes rendszer 2017 előtti sorozatgyártásba kerülése. A B-osztály tehát egyelőre pihen a raktárban.

A költségek csökkentése és a nagyobb értékesítési arány miatt a német gyártó tárgyalásokba kezdett a Renault-Nissan csoporttal és a Forddal, hogy megossza velük a technológiát. Bár a másik két fél még nem erősítette meg a híreket, a Mercedes szóvivője már ígéretesnek tartja a közreműködést. Mivel a Renault-Nissan csoport már régóta együttműködést folytat, így valószínűleg ők nagyobb eséllyel indulhatnak az egyeztetéseken. Ha ők nyernek, valószínűleg a csoport prémium márkája, az Infiniti is megkapja majd a frontmeghajtású egységet.