A Mercedes-Benz sem maradhat ki a sorból, hogy partnereket keressen üzemanyagcellás technológiájának megosztására, hiszen a BMW nemrégiben bejelentette, hogy hidrogén meghajtású járműveihez a Toyotával közösen fejleszti ki a cellákat, melyek a 2020-ban kiadott járműveikben már dolgozni fognak.
A BMW-vel szemben a Mercedes-Benz nem most kezd neki az üzemanyagcella fejlesztésének, hiszen már évek óta kutatásokat folytat ez irányba, így mára sorozatgyártásra éretté vált a technológia. Ugyanakkor a fejlesztési és gyártási költségek olyan magasra rúgtak, hogy egyáltalán nem várható a hidrogénes rendszer 2017 előtti sorozatgyártásba kerülése. A B-osztály tehát egyelőre pihen a raktárban.
A költségek csökkentése és a nagyobb értékesítési arány miatt a német gyártó tárgyalásokba kezdett a Renault-Nissan csoporttal és a Forddal, hogy megossza velük a technológiát. Bár a másik két fél még nem erősítette meg a híreket, a Mercedes szóvivője már ígéretesnek tartja a közreműködést. Mivel a Renault-Nissan csoport már régóta együttműködést folytat, így valószínűleg ők nagyobb eséllyel indulhatnak az egyeztetéseken. Ha ők nyernek, valószínűleg a csoport prémium márkája, az Infiniti is megkapja majd a frontmeghajtású egységet.