Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közélet
Közélet
Ahol a cégek randiznak
Az országunkban működő nagyvállalatok, akik eljöttek üzleti találkozóinkra - legyenek akár külföldi, akár magyar tulajdonban, mint például a Hungerit Zrt., Nestlé Magyarország, Szemerey Transport Zrt., Fonyódi Ásványvíz Kft., Masterplast Group Nyrt., Univer Product Zrt., Elektrolux Lehel Kft., Rába Járműipari Holding Nyrt., Legrand Zrt., Leier Hungaria Kft., - egyöntetűen sikerük egyik alappilléreként említették üzleti kapcsolataikat - számolt be erről Vereb István, az Üzleti Randi Klub - Tudatos Kapcsolatépítő Vállalkozók Közössége alapítója.


Az, hogy egy cég több tíz milliárd forintos éves árbevétellel rendelkezik, nem jelenti azt, hogy nem emlékszik rá, honnan indult, milyen buktatókkal kellett szembenéznie a piacon. A Masterplast Group Nyrt. beszerzési és export osztály igazgatója, Balogh Róbert például a 25. Országos Üzleti Randi Találkozón elmondta, ő miben látja sikerük titkát:
„Szeretnék egy kis motivációt adni a jelenlévőknek. Nem csodát, és nem csodaszert árulunk mi sem, ennek ellenére az alapítás óta, néhány bukkanót leszámítva, még a válság idején is fejlődni tudtunk, évi 85-90 milliárdos forgalmat bonyolítva. Ezzel azt akarom mondani, hogy meg lehet csinálni, előre lehet jutni, csak nagyon nyitottnak kell lenni. Nyitottnak például az ilyen típusú rendezvényre, vagy bármilyen üzleti lehetőségre, innovációra, tréningre, szoftveres fejlesztésre. Folyamatosan változik a világ, ehhez elég egyszerű igazodni, ugyanis folyamatosan változni kell, és folyamatosan mozgásban kell maradni."

Milyen érdekes, hogy a nagyvállalatok mennyi figyelmet, energiát fordítanak az üzleti kapcsolataik bővítésére, ápolására, ezért is jönnek el az Üzleti Randi Találkozóinkra - magyarázta Vereb István. Együttműködő partnereket, beszállítókat találtak céljaik eléréséhez. E tekintetben a kkv-k mindenképpen példát vehetnek a nagyvállalatoktól, hiszen a kkv szektorban még mindig dívik a zárkózottság, a félelem az együttműködésektől. Pedig a tapasztalat azt bizonyítja, üzlet van bőven, és összefogással sokkal gyorsabban és sokkal messzebbre lehet jutni egy kisvállalkozásnak is.
Éppen ezért van szükség arra, hogy meghonosítsunk egy olyan üzleti kultúrát, ahol nem egymás kijátszása, hanem a tisztességes együttműködéseké a főszerep. Ehhez tudatosságra van szükség az üzleti kapcsolatok terén is.

Fontos kiemelni, hogy a fent említett nagy vállalatok olykor konkrét beszállítói igényekkel érkeznek, vagy mindenképpen nyitott szemlélettel. Tudják, hogy javulni fog az értékesítésük, ha termékeiket egyre inkább az ügyfelek, vevők igényeihez szabják. Ehhez pedig nélkülözhetetlenek az újabb és újabb kapcsolatok.
Erre jó példa a Nestlé Magyarország beszerzési vezetőjének, Balogh Péternek a nyilatkozata, melyet a 24. Találkozón mondott:
„Beszállítóból van 2000, de ötleteket folyamatosan gyűjtök. Szívesen megismerkedek mindenkivel, akinek olyan terméke, szolgáltatása van, amivel a mi termékünk több, jobb lesz, vagy fogyasztóinkat még tökéletesebben ki tudjuk szolgálni, hogy megelégedettségüket növeli!"

A kkv-k jó része még mindig tudatosság, fejlesztések és együttműködések nélkül próbál közvetlenül eladni és boldogulni a saját piacán. Hozzáállás és szemlélet tekintetében rengeteget tanulhatnak a nagyvállalatoktól - mondta végezetül Vereb István.