Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közélet
Közélet
Nehéz lesz az idei évük a tengeri konténerszállítóknak
Hiába ért el szép profitot a dán A. P. Moller-Maersk A/S, a világ legnagyobb tengeri konténerszállító vállalata 2013-ra egyáltalán nem tudott pozitív előrejelzéssel szolgálni.


A nettó nyereség 5,54 milliárd korona (979, 5 millió dollár) lett a negyedik negyedévben az egy évvel korábbi 1,62 milliárd után, ami jó egymilliárddal több az elemzők előrejelzésénél. Az éves profit negyvenkét százalékkal, 21,7 milliárd koronára ugrott. A 84,8 milliárd koronás október-decemberi árbevétel három százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál.

A Maersk mindössze négy-öt százalékos bevételnövekedésre számít 2013-ban konténerüzletágánál, mivel a fő szállítási útvonalon, az Ázsiából Európába irányuló forgalomban nem várható a megrendelések jelentős emelkedése, miközben a hajóvállalatok jelentős kapacitásfölösleget halmoztak fel. A szállítási díjak ugyan nőttek valamelyest 2012-ben a 2011-es visszaesés után, ám ha a konténerszállítási kapacitások nem csökkennek a következő hónapokban, akkor továbbra is nagy nyomás nehezedik majd az árakra.