A Tesla elsősorban a német piacra vetett szemet, ahol 2014 végéig huszonöt márkakereskedést és negyven-öten töltőállomást tervez létesíteni.
A Tesla vezérigazgatója szerint huszonöt márkaképviselet bőven elegendő lesz a német piac lefedésére, mivel az elektromos autók kevésbé szervizigényesek, mint a robbanómotoros járművek. Ellentétben a hagyományos autógyártókkal, amelyek bevételük jelentős részét szerviz szolgáltatásokkal termelik ki, a Tesla kizárólag autók eladásából kíván bevételre szert tenni. Még az áramot is ingyen adja majd a kocsikhoz. Az általa létesített töltőállomások napelemekből nyerik majd az elektromos energiát és ingyen állnak majd a Tesla autók tulajdonosai rendelkezésére.
A töltőállomások 135 kW teljesítménnyel húsz perc alatt képesek feltölteni a Tesla autók kimerült akkumulátorait, amelyek ötszáz kilométeres hatótávot biztosítanak a járműnek. A Tesla az akkumulátorokra nyolc év garanciát ad az autó menetteljesítményétől függetlenül.
A Tesla aktuális modellje, az "S" Európában több, mint hetvenezer euróba kerül, míg az Egyesült Államokban hetvenegyezer dollárba. Az autógyár három éven belül tervezi kihozni középkategóriás modelljét, amelynél harmincötezer dolláros árral számol a "Model-S" jelenlegi évi huszonegyezres példányszáma helyett már évi 250 ezres gyártási kapacitás mellett.