Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Új szív a magyar busznak
Új, a legszigorúbb környezetvédelmi normáknak megfelelő, Euro6-os motort kapott a Rába győri üzemében az S91-es típusú midibusz. A jármű jelenleg az egyetlen olyan hazai fejlesztésű autóbusz, amelyet magyar gyártó a külpiacokon értékesíteni tudott. A fejlesztés mellett megkezdődött a skandináv megrendelésre készülő midibuszok átadás-átvétele is.


Új szívet, Euro6-os motort kapott az S91-es midibusz, amelyet a Rába Jármű Kft. a Molitus Kft.-vel és a Webasto Hungária Kft.-vel együttműködésben készített. A jármű kiváló európai referenciákkal rendelkezik, a hajtáslánc már több, mint hetvenmillió kilométeres futásteljesítményt tudhat maga mögött Európában.

Az autóbuszok alvázát, amely immáron a legkorszerűbb, Euro 6-os minősítésű motor fogadására is alkalmas, speciálisan midibuszokhoz fejlesztette ki a Rába Jármű Kft. Az egyedülálló konstrukció előnye, hogy a busz mindazzal a tudással, felszereltséggel és kényelemmel rendelkezik, mint a normál autóbuszok, mérete és fordulékonysága miatt pedig tökéletesen alkalmas a szűk belvárosi forgalmak költséghatékony lebonyolítására.

A korábbi kedvező minőségi és üzemeltetési tapasztalatok után a Rába a tavalyi év során újabb megrendelést kapott a svéd Vinga Bus Partnertől S91-es midibuszok szállítására. A járművek átadás-átvétele már megkezdődött és várhatóan június végéig lezárul. Az öt darab, környezetbarát biodízel üzemanyaggal üzemelő járművet jellemzően iskolabuszként állítják majd forgalomba Svédországban.