Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Átkeresztelik az integrált vizsgálatot
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) egyik alelnöke tegnap élő adásban egy kérdésre válaszolva elmondta, hogy a Kormány a piacon jelenleg elérhető öt eredetiségvizsgáló vizsgálati technológiát az NKH által alkalmazott integrált vizsgálati technológiával kívánja felváltani - írja az ots.mti.hu.

Véleményünk szerint a lényegesen rövidebb vizsgálati időt igénylő egyszerű technológia miatt a vizsgálatok hatékonysága csökken, az állampolgárok által fizetendő hatósági díjak viszont - a kiszivárgott információink alapján - változatlanok maradnak, mely extraprofitot eredményez.
Mindez ellentétes a Gazdasági Versenyhivatal tanulmányában megfogalmazott az eredetiségvizsgálatra vonatkozó elvárásával, miszerint a tevékenységnek hatékonyabbnak és olcsóbbnak kell lennie.
A keletkező extraprofit az NKH-nál és a - nemzetbiztonsági érdekekre hivatkozva - titkosan kiválasztott beszállítóinál fog lecsapódni.
A csökkenő hatékonyság növeli a jóhiszemű járműtulajdonosok kockázatát.
Ellentétes az eredetiségvizsgálat szellemével a nyilvánosan publikált technológia, hiszen a megismert ellenőrzési szempontrendszer a bűnözőket segíti leginkább.
Nem tartja szükségesnek a közlekedési hatóság az új technológiának megfelelő képzéseket - ezzel elismerve a piacon is elérhető technológiákkal a hasonlóságot - mely súlyos jogi aggályokat is felvet.
Sérti az állampolgárok jogbiztonságba vetett hitét a kialakult helyzet, mert a január 1-jével hatályba léptetni kívánt jogszabályok még nem jelentek meg.
Az eredetiségvizsgálók - akár ideiglenesen is - elvesztik munkahelyeiket, ha a megjelenő jogszabályban előírt személyi és tárgyi feltételeknek az eredetiségvizsgáló hálózatok a januári kezdésig (nyolc8 munkanap van hátra!) nem felelnek meg.
A szolgáltatás bizonytalanná válása naponta több, mint ezer új járműtulajdonost hoz hátrányos helyzetbe.
Az eredetiségvizsgálatban közreműködők 2011. december 31-ig érvényes szerződésekkel rendelkeznek a tevékenységet felügyelő Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatallal.
A Hivatal a közreműködőket a rendszert érintő változtatásokba nem vonta be, sőt semmilyen módon nem is tájékoztatta a mai napig.