Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közélet
Közélet
Az alagút gut?
Március 31-én szerdán az M6/M60 autópályán felavatták a sztráda-alagutakat. Ha már alagút, mind a négyet. A leghosszabb 1331 méter. Benne legfeljebb 90-el száguldhat a maximum 4,5 méteres jármű. Biztosítás biztosítás hátán. 50 méterenként nyomógombos segélykérő és tűzoltó készülék, 150 méterenként segélykérő fülke, a két hosszabban 300 méterenként vészátjáró. Non-stop zártláncú kamerázás, tűzfigyelés és jelzés, látótávolság ellenőrzés.


Az építkezést hátráltatta némi beomlás, de szerencsére emberéletben nem esett kár. A többletköltségeket meg már megszoktuk. Megszoktuk a kérdőjeleket is szakmabeliektől, nem szakmabeliektől; tényleg kellett erre az útra alagút? Mint ahogy a kőröshegyi völgyhíd építését is orrfacsarónak találta az Állami Számvevőszék, itt is kétséges, hogy a napi 7000 autót, amire a MAK Zrt. számít, csőbe kell e húzni. Balesetvédelem ide vagy oda, az alagút veszélyes. Emlékezzünk csak a Mont Blanc-alagút közel negyven áldozatára, vagy a Tauern alagút tucatnyi halottjára.

Igaz, azok az alagutak hegyeket szelnek át 6-11 kilométer hosszan, nem pedig egy piknik-domb alatt bujkálnak. A német autópályák is kaptatnak a mienknél nagyobb emelkedőkre, de a németeknek eszük ágában sem volt vájárkodni emiatt.

Biztos ellustultak.
>>> fórum
Legújabb hozzászólások