Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Kravtex - szaporulat
Új autóbuszokat fejlesztett ki a Kravtex cégcsoport. A részleteket Krankovics István ügyvezető igazgató 20-án kedden, a prototípusok Győrött tartott bemutatóján ismertette. A Kravtex két típust mutatott be a hét elején, a Credo Citadell 19 elnevezésű, csuklós, városi, alacsonypadlós autóbuszt és midi társát a 9,5 méteres Credo EN 9,5-et.

A Credo Citadell 19 majdnem 19 méter hosszú, szélessége megfelel az európai normáknak.
Az utasok négy, kétszárnyú ajtón szállhatnak fel és le. A típuson 44 ülőhelyet alakítottak ki, összesen - az állóhelyeket is figyelembe véve -, 180 utas szállítására alkalmas. Klíma van benne - ez a mai világban szinte elengedhetetlen kritérium -, a buszt pedig egy 235 kilowatt teljesítményű Cummins motor hajtja.
Párja, a Credo EN 9,5 méteres alacsonypadlós, szintén klímás, és 78 utas szállítására alkalmas. Ezt az típust egy 185 kilowattos Fiat (FTP) motorral indítják útjára.

Az új autóbuszokat először a Kisalföld Volán vállalatának ajánlják fel a következő hetekben, csak utána kerül sorra a BKV és a többi nagyváros közlekedési vállalatára.
A Volán vállalatoknál egyébként ma 800-nál több Kravtex busz üzemel, a Credo 18 különféle típusai közül.

A cég által közölt adatok szerint 2009-ben a Kravtex árbevétele 7 milliárd forint volt, 2010-ben is hasonlóra számítanak. A rendelésállománnyal kapcsolatban annyit közöltek: egyelőre nem éri el a kapacitás optimális leterhelését.

Az ügyvezető elmondása szerint; a hazai buszgyártók közül a Kravtex cégcsoport rendelkezik jelenleg a legnagyobb gyártási és technológiai kapacitással. A gyártókapacitást saját erőből, több milliárd forintos ráfordítással létesítette a vállalkozás, és ez évi 500 autóbusz előállítását jelenti/teszi lehetővé egy műszakban - közölte a metropol.hu.