Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Takarékosan sportos
Újra talpra tud állni? Megtalálta a megfelelő vevőkört autóihoz? Sportos és környezetbarát is? Az összes kérdésre igennel felelhetünk, ha a Seatról van szó. Nagyon úgy tűnik, hogy végre magukra találtak és újra fellendülhet a gyártás.

Nemrég beszámoltunk róla, hogy a Volkswagen csoport adott a spanyol gyártónak még néhány év haladékot, hogy talpra álljon, ugyanis az utóbbi időben a modelljeik nem szerepeltek túl fényesen a piacon. Ám amint megláttam egy képet az új Ibiza kombiról a metropol.hu-n, egyből beleszerettem. Az ST névre keresztelt változat tizennyolc centiméterrel hosszabb testvérénél, így eléri a 4,23 métert. Mint azt a mai közép-kategóriás autóktól megszokhattuk, magas sofőrnél hátratolva a vezetőülést, hátul nem sok hely marad.

Sebaj, mindenért kárpótol a sportos külső. Az alakja ugyanis nagyon szép és sportos is egyben. A könnyűfém kerekek annak rendje és módja szerint fekszenek a sárvédő ívekbe, és a karosszéria is nagyon áramvonalas. A csomagtartó is elég tágas, alaphelyzetben 430 literes, ami több lépcsőben 1164 literig bővíthető. Azt hiszem, ezzel a Seat a nagycsaládosokat és a kirándulni, túrázni vágyó fiatalokat célozta meg, de munkásautónak sem utolsó. Mármint, akinek van bátorsága belerakni a festékes létrát...

A motorválaszték sem utolsó. Hatféle szívvel rendelhető a kocsi, három dízel és három benzines van a palettán. A motorok egyébként hetven lóerőtől százötig vannak elengedve, ami elég dinamizmust nyújt a járműnek. Egyébként a legújabb technológiával van felszerelve, így teljesíti a 2012-es uniós normákat is. Természetesen a benzines a kis köbcentis TSI-t kedveli a VW-hez hasonlóan, a legkisebb dízel pedig kicsit lomha, de négy liter alatt fogyaszt, ami a mai üzemanyagárak mellett nem elhanyagolható. Sokan kinőttünk már a száguldásból, már mint ami az utakat illeti, és az lett a lényeg, hogy eljussunk A-ból B-be biztonságosan és kevés költséggel. Na erre való ez az autó.