Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Szellős vörös
A Ferrari idén egyelőre nem talál magára a Forma 1-ben, ám öröm az ürömben, hogy a gyár új modellt kíván piacra dobni. Jobban mondva egy, már létező modellről van szó. Melyet nyitható tetősre kívánnak megépíteni.

Augusztusban, Amerikában mutatja majd be a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo az új 599 GTB nyitható tetejű változatát, amely már nem hat az újdonság erejével az olasz gyárnál, hiszen öt évvel ezelőtt az 575 Superamerica is ebben a cipőben járt. Igaz, az új modellnek sokkal szebb nevet szeretnének adni, ami talán jobban érzékelteti, hogy egy vérbeli, mediterrán temperamentummal rendelkező sportkocsiról van szó.

Igazi presztízsjárműnek minősül, ugyanis nem lesz kapható az autószalonokban, a leendő tulajdonosoknak el kell utazniuk Maranelloba, ahol kipróbálhatják az aszfaltbetyárt. Kicsit Enzo „szagú" a történet, hiszen a Ferrari csúcsmodellje is limitált darabszámban készült, és csak meghívásos alapon lehetett belőle vásárolni.

A másik érdekesség, amit ugyan még nem erősítettek meg véglegesen, de Montezemolo szerint akár az is lehetséges, hogy valamelyik modelljükbe a jelenleg létező legkisebb motorjuk, a V8-as helyére egy még kisebb agregát, egy V6-os kerüljön -írja a vezess.hu. Reméljük, ezzel nem vágja maga alatt a fát a cég, hiszen nívós márkáról beszélgetünk, amelynek a legkisebb nyolchengerese is hatalmas erőt szabadít a kerekekre. Kell is, hiszen a sportkocsik ára és élvezete is megköveteli a különlegességet. Majd meglátjuk.