Megérkezett ugyanis a legújabb, valószínűleg sebességrekorder szuper sportautó, amit utcára készítenek, természetesen szériagyártásban. Bár a darabszám alatt esetünkben csak évi, maximum tíz darabot kell érteni, de éppen ez adja a zamatát. És persze a gyűjtők egyik legfőbb vágyát is beteljesítheti.
Nemrégiben a Bugatti Veyron Super Sports, a világ legerősebb utcai autója sebességrekordot állított fel, méghozzá 428 km/h-s új, Guinness csúcsot. A VW mérnökei tehát elég magasra tették a mércét, hiszen a Veyron már széria autós szinten is 1200 lóerőt teljesít. Erre válaszul azonban a NASA volt aerodinamikai mérnökei, és a Saleen S7 modell megalkotói közösen (TransStar Racing név alatt) készítették el a Dagger GT-t, amely méltán nevezhető már most Bugatti gyilkosnak.
Az autó szeretné megdönteni a Virginia International Raceway és a Nürburgring pályarekordját. Elképzelhető, hogy sikerülni is fog neki, hiszen alumínium motorblokkja éppen kétezer lóerőt teljesít, hiszen két, iker turbófeltöltő gondoskodik a hengerek maximális kihasználtságáról. A karosszériája szemmel láthatóan szinte tökéletesen áramvonalas, ráadásul nem is nehéz, hiszen az extra erős alvázra karbon kasztnit ültettek - írja az autocar. A kocsi így tehát nagyjából 485 km/h környéki végsebességre lesz képes és kevesebb, mint másfél másodperc kell neki a százas sprinthez.
A jármű három féle változatban lesz kapható: az első egy utcai sport verzió, a második egy már-már luxus kivitelű GT-X modell, a harmadik viszont egy brutális „vadállat" versenyautó lesz. A legolcsóbb modell nagyjából 450 ezer dollárba kerülhet majd, ami még mindig csak töredéke a Veyronénak. A TransStar jövőre öt autót fog elkészíteni (ebből már kettő elkelt), két év múlva pedig már tíz darab készül belőle.