Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A legkisebb „M”éregzsák
Szeretjük a gyorsulás ülésbe passzírozó élményét. Szeretjük, ha a kanyarban kitör a fara, és nem utolsó sorban szeretjük, ha a küllem is utal a sportos vérmérsékletre. Aki ült már BMW-ben, az tudja, miről beszélek.

M1. Estünkben ez nem a Bécs felé induló autópályánkat jelenti, hanem a bajor autógyár legújabb modelljét. A cég ugyanis megerősítette azokat a pletykákat, amik szerint a legkisebb, vagyis az egyes sorozatból is adnak ki aszfaltszaggatót. Aki esetleg nem ismerné eléggé a márkát, azok kedvéért elmondjuk, hogy az M-jelzés az adott széria legerősebb modelljére utal.

Igazi tényeket ugyan még nem közöltek róla, ám a kiadott videofelvétel tanúsága szerint hatalmas élményben lehet részünk, ha képesek vagyunk rá várni és persze megfizetni. Az autó és a vezető összefonódik, egységet alkotva rója az utakat. A fülig érő vigyor sem maradhat el, főként mikor tudatosul bennünk, hogy a motortérben egy Z4-es, 3,5 literes motor dohog kissé feltekergetve. A hathengeres erőforrás 340 lóerős teljesítményt szabadít majd a kerekekre, az 500 Nm-es nyomaték pedig nem éppen megszokottnak mondható ebben a kategóriában.

A hatalmas teljesítményt duplakuplungos automataváltón, illetve hatsebességes manuális váltón keresztül vihetjük le az útra, amely sikeres tapadás esetén öt másodperc alatti gyorsulást eredményezhet a már etalonként szolgáló százas tempóra. A sportosabbá tett futómű, a stabilitást elősegítő rendszerek egész tárháza, valamint az új spoilerezés teszik az autót még vonzóbbá a nagyközönség számára. Német hírek szerint a karbontetős kupén kívül kabrio változatban is meg fog jelenni a bajor rém. Végsebességét egyébként szokásokhoz híven korlátozni fogják, bár a magyar utakra nem is kell nagyobb tempó.

Néhány kép már készült róla, amely nagyon jól árulkodik a „legkisebb" müncheniről. A rajongók már epedve várják a megjelenést, de a türelem valószínűleg ezúttal is meghozza gyümölcsét.