M1. Estünkben ez nem a Bécs felé induló autópályánkat jelenti, hanem a bajor autógyár legújabb modelljét. A cég ugyanis megerősítette azokat a pletykákat, amik szerint a legkisebb, vagyis az egyes sorozatból is adnak ki aszfaltszaggatót. Aki esetleg nem ismerné eléggé a márkát, azok kedvéért elmondjuk, hogy az M-jelzés az adott széria legerősebb modelljére utal.
Igazi tényeket ugyan még nem közöltek róla, ám a kiadott videofelvétel tanúsága szerint hatalmas élményben lehet részünk, ha képesek vagyunk rá várni és persze megfizetni. Az autó és a vezető összefonódik, egységet alkotva rója az utakat. A fülig érő vigyor sem maradhat el, főként mikor tudatosul bennünk, hogy a motortérben egy Z4-es, 3,5 literes motor dohog kissé feltekergetve. A hathengeres erőforrás 340 lóerős teljesítményt szabadít majd a kerekekre, az 500 Nm-es nyomaték pedig nem éppen megszokottnak mondható ebben a kategóriában.
A hatalmas teljesítményt duplakuplungos automataváltón, illetve hatsebességes manuális váltón keresztül vihetjük le az útra, amely sikeres tapadás esetén öt másodperc alatti gyorsulást eredményezhet a már etalonként szolgáló százas tempóra. A sportosabbá tett futómű, a stabilitást elősegítő rendszerek egész tárháza, valamint az új spoilerezés teszik az autót még vonzóbbá a nagyközönség számára. Német hírek szerint a karbontetős kupén kívül kabrio változatban is meg fog jelenni a bajor rém. Végsebességét egyébként szokásokhoz híven korlátozni fogják, bár a magyar utakra nem is kell nagyobb tempó.
Néhány kép már készült róla, amely nagyon jól árulkodik a „legkisebb" müncheniről. A rajongók már epedve várják a megjelenést, de a türelem valószínűleg ezúttal is meghozza gyümölcsét.