Két modellről is beszámolunk, bár mindkettő egyelőre csak koncepció autó. A megjelenés ugyan még várat magára, de a technológiák már magukért beszélnek. Elsőként említenénk meg az SLS AMG E-Cell-t, ami a „sirály" legújabb kiadásának elektromos változata. A négy agymotorral hajtott jármű a lítiumos akkumulátorainak köszönhetően 535 lóerőt teljesít, ami kevesebb, mint négy másodperc alatt repíti a madárkát a százas tempóig. Kinézete nem igazán változott, és a futási teljesítményéről sem közöltek adatot. Mindezt egybevéve azonban nagy ellenfele lehet a nemsokára megjelenő Audi E-Tron-nak.
A másik modell a Blue Zero E-Cell Plus névre hallgat, és az SLS-hez képest hibrid meghajtással rendelkezik, hiszen itt a mozgatásról a villanymotor mellett egy kicsi, háromhengeres, turbófeltöltős motor is gondoskodik. Az autót egyébként mér bemutatták a Detroit-i autókiállításon, ahol nagy sikert aratott. A tizennyolc kWh-s akkumulátorokat tehát a kis, háromhengeres, hatvanhét lóerős aggregát töltheti fel, de csak azután, amikor az akkumulátorok már száz kilométernél is nagyobb futásteljesítményt nyújtottak. A motor beindulása után akár 500 km-es hatótávolságra is képes a személyautó. A gyorsítás a százas tempóra kevesebb, mint 11 másodpercet vesz igénybe, a végsebességet pedig az elektronika 150 km/h-nál korlátozza le. Az elektromos motor teljesítménye 100 kW, nyomatéka pedig 320 Nm.
Az autó különlegességét még a töltési rendszer adja, hiszen a teljes regeneráláshoz gyorstöltéssel mindösszesen csak egy órára van szükség, normál töltésnél pedig hat órára. Az autónak egyébként létezik egy teljesen elektromos változata is, amellyel a megtehető út hossza már kétszáz kilométer felett van. A megjelenést valószínűleg a következő években várhatjuk.