A prototípust Firebreather (szabad fordításban: tűzokádó) névre keresztelték, és a Chevrolet Camaro alapjaira épül. Már első pillantásra feltűnik a madár jelleg, hiszen az autó orrán mintegy hatalmas csőrként foglal helyet a homlokfal túlnyúló darabja, amit a lökhárító alakja is követ (annak idején hasonló kialakítás miatt kapta a BMW egyik szériája a cápa nevet). Az első traktust gazdagítják még a gyönyörű, első fényszórók, amelyek persze LED technológiával készülnek, valamint a különleges alakú lökhárítóba épített ködlámpák is.
A kocsi könnyedén gurul a Pirelli P-Zero gumiköpenyeken, amik pattanásig feszülnek a hatalmas, húszcollos könnyűfém felniken. Persze a hatalmas kerekek megfelelően szélesek is, így növelik az úttartást, ám a méret miatt a sárvédőket is ki kellett szélesíteni a tervezőnek, és amint látható, nem okozott hátrányt az összkép szempontjából, sőt...
A hátsó, robotszemre emlékeztető lámpák mellett a szolid hátsó lökhárító, és a nem túl magas szárny is nagyon feldobja a Firebreather karakteres, markáns alakját. Az ajtót kinyitva szintén igazi, festeni való tájkép tárul a szemünk elé; a kézzel, és ráadásul piros cérnával varrott bőrből készült ülések és kárpitok élvezetessé teszik a modern, belső teret. A kormány is a régi típus eredeti kormányának másolata, ám teljesen modern változatban, és persze szintén bebőrözve.
A motorháztetőn lévő púp már sejtetni kezdi, hogy vajon mi is bújhat meg alatta. A kompresszoros, 6,2 literes, V8-as erőforrás már igen megszokottá vált a modern izomautók körében. Igen ám, de a tűzokádó esetében az egység majdnem kétszáz pacival erősebb a gyári motornál. Így most 607 lóerő és persze a töménytelen mennyiségű nyomaték repíti a madárkát. A teljesítménynövelés érdekében a technológusok a feltöltőn kívül használtak még háromcollos, dupla kipufogórendszert, valamint töltőlevegő visszahűtőt is.
Az autót nagyon kis szériában fogják gyártani, mindösszesen ötven darab készül majd belőle, ám ára nem lesz túl borsos, hiszen már hatvanezer dollárért hozzájuthatunk egyhez (a sportautó kategóriában ez az ár nem túl magas, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy kis szériában készül), persze csak ha el nem kapkodják addigra.