Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A morcosított
A Chrysler nem fogott mellé, amikor kiadta a 300C típusú luxuslimuzinját. Az értékesítés terv szerint működött, az autó hatalmas népszerűségnek örvendett. Nem is csoda tehát, hogy elkészült az új generációs modell, amely valószínűleg 2011 első félévében fog debütálni a piacokon.

Az előző generáció ezek szerint sokak tetszését elnyerte. Az autó első pillantásra hasonlít egy angol gyártmányú Bentleyhez, sőt, luxusban is megközelíti azt. Hatalmas belső tér, a motorok közt pedig nagy a választék. A sikert nem csak a limuzin változat, hanem a kombi is meghozta. Bevalljuk, nekünk is ez a kedvenc autónk, így talán egy kissé elfogultak vagyunk vele kapcsolatban. De miért is ne legyünk? Hiszen megérdemli. Minden luxus megvan benne, ami a mai kor emberének igényét kielégíti. Ráadásul száguld is, ha kell, a dízel változat pedig még takarékosnak is mondható.

Kémfotósok lencsevégre kapták a legújabb generációs 300C-t. Igaz, az eleje és a hátulja lepellel takart, de azért jól látszanak a formás idomok a csador alatt. Az első fényszórók szinte tökéletesen kirajzolódnak, az előző, szögletes és kerek alakot felváltják a kissé húzott formák. A hűtőmaszkot teljesen újragondolták, az ajtók, mintha csontból lennének faragva, a hátsó lökhárító pedig egybe lett építve a dupla kipufogórendszerrel. A fara egy kicsit felfelé ível, ezzel első pillantásra egy kissé furcsa hatást kelt. A belső tér is igényes lett; az emeletes, multi-középkonzolt ugyan nem valódi fa keret borítja, ám a felhasznált anyagok csúcsminőségűek.

A motorválasztékból egyelőre csak ígéretekre támaszkodhatunk, hiszen a gyár csak a benzines erőforrásokra tett említést. Aki szereti a vezetés élményét, az most ki fog ugrani a bőréből, azt garantáljuk. A leggyengébb, V6-os motor, vagyis a Pentastar, 3,6 literes hengerűrtartalmával 290 lóerős teljesítményre lesz képes. A Chrysler ígéretet tett, hogy ez a hathengeres huszonkét százalékkal kevesebb üzemanyaggal is be fogja érni, mint elődje, így a káros anyag kibocsátás is lényegesen csökken. A következő motor már a nevével is megdobogtatja a szíveket, hiszen HEMI motorról van szó, mégpedig 5,7 literes térfogattal, ez már 365 lóerőt képvisel, de csak a középmezőnyben. Aki igazán nagyra vágyik, annak is örömet fog okozni a csúcskategóriás blokk, hiszen a 6,4 literes szintén HEMI motor 532 lóerő felett fog teljesíteni, ami a hatalmas tömeget kiválóan fogja mozgatni.

A luxuslimuzin áráról ugyan még semmilyen információnk sincs, ám az valószínűsíthető, kategóriájában ismét előkelő helyen fog szerepelni.