A német fejlesztőmérnököknek semmi sem szabhat határt. Az autókat ugyanis olyan gyorsra építik, amilyenre csak akarják, hiszen az Autobahn-on nincs limit. Persze, helyenként vannak korlátozások, ám a nagyobb rész padlógázzal használható. Többször is olvashatjuk, hogy újabb utcai sebességrekord dőlt meg. Ezeket általában itt állítják fel. Persze, az autótípusok között is vannak eltérések, esetünkben a világ leggyorsabb négyajtósa kapta a főszerepet.
A G-Power ugyanis megdöntötte a saját maga által felállított sebességi rekordot. Eddig is az M5-ös bajor szörnyeteggel száguldoztak, a motorháztető alatt egy hengersoronként töltött V10-es erőforrás zakatolt, melynek teljesítménye elérte a 750 lóerőt, végsebessége pedig az eddig rekordnak számító 367,4 km/h-t. Ám a németeknek ez sem volt elég, még egy kicsit tekertek a töltőnyomáson, így már elég teljesítmény állt rendelkezésre az újabb rekord felállításához. A beavatkozás tehát sikeresnek bizonyult, hiszen 372 km/h-val repeszthetett a szerencsés sofőr. Ez a végsebesség éppen a szintén BMW motorral szerelt szuper sportkocsi, a McLaren F1 eddig elért csúcsa.
A Hurrican RR tehát kitett magáért, a 6,67 százalékos teljesítménynövekedés beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
És akkor most egy kis ízelítő az autó adataiból: a kereken 800 lóerős erőforrás főtengelye végén szintén 800 Nm-t mérhetünk, így a gyorsulás élménye nem maradhat el. A százas tempót 4,35 másodperc alatt éri el, a kétszázast pedig 9,4 másodperc alatt. A 300 km/h-s határt 25,8 szekundum alatt teljesíti, útban a rekordsebesség felé.
A nagyobb feltöltők huszonöt százalékkal több levegőt szállítanak a motornak, mint elődeik. A húszcollos kerekek pedig Michelin Pilot Sport gumikkal segítik az autó irányban tartását a hatalmas sebességnél is, bár az is igaz, hogy a sebességrekord felállításánál tizenkilenc collos felniket használtak. Természetesen az átalakítás ára nem éppen a hétköznapi ember pénztárcájának való, hiszen 252 100 euróban állt meg.
A G-Power azonban nem sokáig örülhet a sikernek; 2013-ban ugyanis a Bugatti kiadja a 16C Galibier névre keresztelt szedánját, amelynek hajtásáról a Veyronból már jól ismert, tizenhat hengeres, nyolcliteres erőforrás fog gondoskodni, ám turbófeltöltők helyett kompresszorok töltik majd fel, ugyanúgy, mint a Hurrican-t.