A gyártó végre lerántotta a leplet a teljesen átszabott GT 2011-es változatáról. Első ránézésre azt gondolnánk, hogy semmi változás nem történt a karosszérián, ám a britek biztosítanak arról, hogy minden karosszériaelem teljesen újra van konstruálva. Közelebbről szemügyre véve a dolgot egyből láthatjuk, hogy a ráncfelvarrás több, kiváló részletet is tartalmaz. Az autó övvonala magasabb, és az oldalablakok valamelyest elnyújtottabbak. Ezen kívül teljesen új első fényszórókat kapott a jármű, a hátsókat pedig a gyártó másik típusa, a Mulsanne ihlette meg.
A külsőhöz hasonlóan a belső tér is csak „kisebb" változtatásokon ment keresztül. A teljes megjelenést újraszabták. Új a kijelzőpanel, valamint a felhasznált anyagok magasabb minőségűek. A karcsúsított első üléseknek köszönhetően a hátul ülő utasok nagy örömére a lábterük több mint öt centiméterrel gyarapodott. A tört fehér bőrborításhoz pedig nagyon jól illik a sötétebb színű laminált faburkolat is.
A Bentley mérnökei az autó teljesítőképességét sem hagyták figyelmen kívül. A felfüggesztés egyes elemeit alumíniumból készítették, a kormányzási rendszert teljes egészében kicserélték, valamint egy 40:60-as arányú összkerékhajtást építettek a sportlimuzinba. Az erőt a szintén átdolgozott, hatliteres, W12-es motor szolgáltatja, egészen pontosan 575 lóerőt és 699 Nm-t. Ez az előző modellhez képest nagyjából hét százalékos növekedést jelent. A kocsi 4,4 másodperc alatt tudja elérni a százas tempót, majd néhány másodperc múlva azt vesszük észre, hogy már a 319 km/h-s véglegesített tempóval száguldunk. A szén-dioxid kibocsátását is nagyjából tíz százalékkal sikerült csökkenteniük a tervezőknek, így környezetbarátabb, mint valaha.
Jövőre a cég egy négyliteres, V8-as erőforrás beépítését is tervezi a W12 helyére, és bár a lehetőségek korlátozottak, a gyártó azt mondja, hogy ezzel a motorral csak bővülni fog a lehetőségek tárháza, nem pedig csökkenni.