A versenymotorokkal a káros anyag kibocsátás gyakorlatilag nulla lenne, és mindemellett a hatalmas zajszennyezés is megszűnne. A Michael Czysz által tervezett motorkerékpár már bizonyított; megnyerték vele az elektromos hajtású motorkerékpárok számára megrendezett Man-szigeti kupát. Ez hatalmas elismerést jelent a motorosok körében.
A tervező egy eredetileg Otto-motoros járgányt épített át villanymotorosra, az akkumulátorokat pedig a motor, valamint a tank helyén helyezte el. A kétkerekűt tíz darab lítium-polimer akkumulátor hajtja, amelynek együttes tömege eléri a 100 kilót. A hajtásról a Remy legújabb technológiás villanymotorja gondoskodik, mégpedig nem is akárhogyan -írja a greencarcongress. 135 lóerős teljesítmény mellett 339 Nm-es forgatónyomatékot is képes leadni, ami egy gyorsasági motorkerékpárhoz képest igen elképesztő adat. Ráadásul mindezt kilencvenhárom százalékos hatásfokkal teszi, úgyhogy energiaveszteségről szinte alig beszélhetünk.
A folyadékhűtésű, egészen magasnak mondható, 500 voltos feszültségen működő HVH motor kombinálva lett a D1g1tal Dr1ve névre keresztelt hajtáslánccal, így nem kell váltani, fokozatmentesen lehet vele száguldani. Eközben természetesen az akkumulátorok hatalmas terhelésnek vannak kitéve, ezért nagyon melegszenek, vagyis akár tűz is könnyedén keletkezhet. Czysz pontosan erre fejlesztett ki egy megoldást, a tápforrásokat olajjal hűti, így kisebb a felforrás veszélye. A mozgási energiát a fékezéskor visszanyerik, így a hatótávolság valamelyest megnövekszik.
A Remy HVH motor, valamint a MotoCzysz technológiája a két céget az elsőként emelheti a magasba a valódi, hosszú távon is vezethető, elektromos motorkerékpárok piacán. A gyártó a megjelenést 2011 második negyedévére ígéri, ám addigra valószínűleg egy még fejlettebb technika fogja kiforrni magát.