Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
ST 2012
A párizsi debütálása előtt nyilvánosságra hozták az új Ford Focus ST, jelenleg még csak koncepcióautó jellemzőit, sőt, még képeket is közöltek hozzá. Mostanában szinte divattá vált, hogy a nagyobb események előtt a gyártók már korábban bemutatják az újdonságokat. Így a szalon már kezdi elveszíteni a varázsát.

A 2012-ben a piacra kerülő Ford Focus ST tehát teljesen új aerodinamikai kittet kapott, ehhez pedig mandarinos (nem narancsos) rikító fényezést. Szemből nézve egyből feltűnnek a hatalmas légbeömlő nyílások, a hűtőrács pedig egy lefelé biggyesztett halszájhoz hasonlít. Hátul az elnyújtott lámpák uralják a terepet, külön érdekesség, hogy a kipufogócső dupla kivezetése a kocsi hátsó lökhárítója alatt, mégpedig középen helyezkedik el.

Bevallom, a belső teret nézegetve először az Enterprise űrhajó jutott eszembe, amint Spock kapitány a volán mögött ülve kényelmesen elterpeszkedik a sportos, kéttónusú bőrülésen, és össze-vissza nyomkodja a középkonzolon helyet kapott sok színes kütyüt. Viccet félretéve, a Focus ST belső tere valóban futurisztikus hatást kelt, mindenütt digitális kijelzők pompáznak a szivárvány összes színében. A kontrasztot pedig a karbonból készült keretek adják.

Az autót egy Ecoboost névre hallgató, kétliteres, négyhengeres, természetesen turbós erőforrás gyorsítja, aminek teljesítmény 250 lóerő. Amíg a gyártók édesdeden babusgatják féltve őrzött titkaikat, addig a Ford mindent elmesél... Esetünkben a mosolyra fakasztó, dinamikusan előtörő teljesítmény és a kezelhetőség mérgezett koktélja szenvedélyes hangzással párosul.

Nagyon fontos, hogy az Atlanti-óceán túlpartján élő amerikai barátaink számára a Ford Focus ST lesz az első magas teljesítményű modell, melyet a Ford globális „Teljesítmény Járművek" stratégiájának keretein belül gyártanak. Úgy látszik, egyelőre csak az amerikai megjelenésről beszélnek, ám semmi egyéb hivatalosat nem közölnek. További információk a Ford szerint szeptember végén várhatók, így próbálják a lepel folyamatos lerántásával felcsigázni a kedélyeket...