Természetesen az angol cég nagyon csínján bánt az információkkal, hiszen a Párizsi Autószalon előtt épphogy csak elhintett egy kis információt a legújabb fejlesztésével kapcsolatban. A Jaguar mindig is a különleges formavilágáról, és erős motorjairól volt híres, bár a gyakori műszaki problémák régebben kisebb csorbát ejtettek a hírnevén. Emlékezzünk csak a jövőre már fél évszázados jubileumát ünneplő, csővázas, V12-es motorral szerelt E-Type-ra, amely korának egyik legsikeresebb sportautója lett.
Természetes, hogy a korábbi sikereken felbuzdulva a gyártó egy újabb sportautót tervezett. Ám minden tudásukat latba vetve megpróbáltak egy olyan négykerekűt tervezni, amely amellett, hogy rettentő gyors, a jövő technikai vívmányait is felhasználva ügyel a környezetre. Így születhetett meg tehát a C-X75, azaz a Jaguar által eddig tervezett legszebb sportkocsi.
Karosszériája tökéletesen áramvonalas, az első és hátsó sárvédők szélessége mindent elárul a jármű stabilitásáról. Oldalt hatalmas légbeömlők és apró oldalüvegek teszik még markánsabbá az összképet. Hátulról nagyon hasonlít egy modernizált E-Type-ra, a csíklámpák alatt pedig óriási diffúzor árulkodik a tapadáshoz szükséges leszorító erőről. A far közepén kapott helyet a termetes dupla kipufogóvég is.
A járművet a kerekenként elhelyezett, egyenként kétszáz lóerős elektromos motor hajtja, amelynek akkumulátorait generátorokkal töltik. A generátorok össze vannak kapcsolva két darab, iker mikro-gázturbinával, melyeket az autó a Bladon Jet cégtől kapott kölcsön. Az autó összteljesítménye tehát 800 lóerő, forgatónyomatéka pedig eléri az 1600 Nm-t. Nem véletlen tehát, hogy a végsebessége jóval 320 km/h felett van. Egyetlen töltéssel, vagyis tankolással és töltéssel vezetési stílustól függően az autó akár ezer kilométert is képes elmenni.
Igaz, a gázturbinák fogyasztásáról eddig még nem esett szó, de a csütörtökön kezdődő autókiállításon úgyis minden kiderül.