Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Intelligens teljesítmény
A Porsche gyár új fejlesztésű hibrid autója is részt vett az Észak-Amerikában megrendezésre került „Kis Le Mans"-i, megbízhatósági versenyen. Nagy sikert aratott a jármű a nézők körében, hiszen gond nélkül állta ki a próbát.

A Porsche GT3 R Hybrid először indult el az észak-amerikai kontinensen rendezett versenyen, Európában már többször is tesztelték. Az úttörő technológiával szerelt autó a Le Mans-i győztes Timo Bernhard-dal, Romain Dumas-sal, valamint Mike Rockenfeller-rel a volánnál ismét bebizonyította, valós helye van a versenysportban, valamint azt, hogy teljesítményével és takarékosságával egyaránt kiemelkedik a mezőnyből. A számos defekt dacára az autó teljesítette a nagyon nehéz versenyt, és a kísérleti, ám nem díjazott GTH kategóriában első helyezést ért el, mégpedig egyéb technikai problémák nélkül.

A Porsche mérnökei számára ez a teszt számos ötletet adott ahhoz, hogy a jövőben hogyan fejlesszék tovább hibrid technológiás autóikat. „Ismét tanultunk valami újat" - összegezte a gyártó versenycsapatának főnöke, Hartmut Kristen. „ Büszke vagyok, hogy az innovatív rendszerünket kilenc órán keresztül, hiba nélkül láthattam működni. Álláspontunk szerint ez épp annyira fontos a fejlesztőmérnökeink számára is, mint nekünk, hiszen a verseny folyamán hatalmas mennyiségű adatot sikerült összegyűjteniük."

A GT3 R Hybrid egy könnyű hibrid autó, amely képtelen kizárólag az elektromos hajtással közlekedni. KERS- t, vagyis mozgási energiahasznosító rendszert használ, amelyet a Williams F1 versenyistálló fejlesztett. A hibrid jármű lendítőkerék generátort, valamint fékezési energia visszanyerő rendszert használ a villamos motorok hajtásának érdekében.

Az „Intelligens Teljesítmény" névre keresztelt struktúra a farhajtású autó első kerekeit forgatja a két villamos motor segítségével. Ezek több mint 163 lóerős plusz löketet nyújtanak az autónak egészen nyolc másodperc erejéig, melyet az addigra felhalmozódott elektromos energiából nyernek ki. A lendítőkerék generátort mellesleg egy négyliteres, hathengeres, benzin üzemű boxermotor hajtja, melynek teljesítménye 480 lóerő.