veléssel próbált meg egy Bentley GT-ből a módosításoknak köszönhetően az alapárnál is drágábban eladható sportautót faragni. Első ránézésre nem is olyan rossz.
Természetesen kicsit őrültnek és persze elég gazdagnak kell lenni ahhoz, hogy egy kétszázezer eurónál is drágább alapárú autót elkezdjünk módosítgatni. Aztán persze vagy sikerül, vagy nem. Ráadásul az egyik legritkább autót választani... Anderson Germany azonban elég őrült ahhoz, hogy az ilyen irányú gondolatait megvalósítsa.
A szupersportkocsit „ördögi" szürkébe és selymes matt színbe öltöztette, a kerekeket pedig fényesen csillogó feketére fújta. A jármű légellenállását is megváltoztatta, elől extra légbeömlőket, oldalt küszöbszpojlereket, hátul pedig módosított diffúzort, valamint egy szolid szárnyat kapott. Ez a karosszériacsomag csak limitált darabszámban érhető el, hiszen a karbonból készült kiegészítőkből mindössze csak háromszáz darab készült.
A tervező a kocsi alá három részes, briliáns fekete, könnyűfém kerekeket álmodott meg. A felnik mérete 10x22 coll, a rá való gumiké pedig 285/30-22.
A belső teret sem hagyta érintetlenül. Karbonból készült a középkonzol első és hátsó traktusa, a szegélylécek és a fényezett burkolatok. A kabint végül Alcantarával, fekete bőrrel, valamint színazonos szegélyekkel vonta be.
Az ikerturbós, „W" elrendezésű tizenkét hengeres erőforrás sem maradhatott érintetlenül. A már gyárilag is igen tekintélyes, 630 lóerős teljesítményt egy kis szoftveroptimalizálással, légszűrőcserével, valamint szelep-vezérelt sportkipufogó rendszerrel sikerült 695 lóerőssé feltornázni. Természetesen a sport kipufogórendszerbe a versenyeken is használt katalizátorokat helyezték, így a környezetvédelmi osztályát sikerült megtartani. Ráadásul a rendszer a súlycsökkenésnek köszönhetően már csak tizenhét kilogrammot nyom.