Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Camar-oh
A Chevrolet mára egyik legnépszerűbb darabja az újgenerációs Camaro lett. Igaz, kevesen tehetik meg, hogy megvásárolják, hiszen népszerűségénél már csak az ára a magasabb, de Amerikában egyelőre ez nem okozott problémát.

Az újvilágban rengeteg tuner foglalkozik a Chevyvel, ugyanis még rengeteg lehetőséget rejt magában mind optikailag, mind a motorteljesítmény növelésének szempontjából. A legnagyobb reklám az autónak talán a Transformers című film volt, melyben a főhős egy akkor még épphogy csak bemutatott, sárga Camaroban száguld. Most a Henessey Performance tuningcég figyelt fel az autóra, és elkészítette a HPE700 Camaro Convertible-t. Már korábban is tuningoltak hasonlót, de a kabrió változat csak most érett meg a lehetőségre.

A jármű gyönyörű fehér színben pompázik. A gyártó egy karbon szálas légterelő csomagot készített, amely magában foglalja az első lökhárítót, a hátsó diffúzort, valamint a küszöb szpojlereket. A kocsi húszcollos kerekeken gurul, melyekre Pirelli P-Zero gumikat raktak. A futóművet is megerősítették; menetesen állítható gólyalábakat kapott, valamint a tökéletes megálláshoz szükséges Brembo fékekkel és tizenöt collos féktárcsákkal szerelték fel.

A motor egyenesen a Corvette ZR1-ből került át, ám egy-két módosítást elvégeztek rajta. Új szívócsövet kapott, módosított szíjtárcsákat, valamint nagy szállítású injektorokat. Ezen átalakításoknak köszönhetően az LS9-es, 6,2 literes, V8-as motor 765 lóerőt teljesít, 1033 Nm-es forgatónyomaték mellett. A százas tempót 3,3 másodperc alatt éri el, a negyedmérföldes gyorsulása 10,9 másodperc, ezalatt pedig 210 km/h-ra gyorsul fel.

Sajnos az autót a cég limitálta, így az utcán összesen huszonnégy darabot láthatunk belőle.