Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Kos-toló
A „terepjáró" szó hallatán sokaknak egy nagy hasmagasságú, igénytelen, puritán belső térrel rendelkező, mindenen átgázoló jármű jut az eszébe. Az új Dodge Durango is egy terepjáró, de közel sem az imént felsorolt tulajdonságokkal rendelkezik.

Az autó idén még piacra kerülhet, és a gyártó cég nagy reményeket fűz hozzá. Hatalmas, az amerikai rendőrfilmekből már jól ismert terepező egyre inkább elvárosiasodik. Persze a mai embernek luxusra van szüksége, kell a klíma, a szervokormány és a légzsák is, de a bőr belső, a tisztán digitális vezérlés, valamint az automataváltó már teljesen elveszik a valódi élményt. Ráadásul városi használat mellett jócskán etetni kell a kicsikét.

A Durango egy tipikus, tengeren túli autó. Minden luxus megvan benne, ami csak kell, ráadásul a közkedvelt, 5,7 literes, V8-as, 365 lóerős HEMI motor hajtja, ami az olajárak emelkedése miatt nem éppen egy kedvező tulajdonság, és egy kissé ellent mond a fogyasztás és környezetvédelem terén „megváltozott" amerikai gondolkodásmódnak. Aki kevesebbel is beéri, annak a 3,6 literes, 294 lóerős Pentastar V6-os is megteszi. A nyomatékosabb, dízel verzióról egyelőre nem nagyon esett szó.

Az autó már ránézésre városi autónak tűnik, hiszen nem túl magas, mindenhol krómozott díszlécek és keretek csicsázzák, ráadásul a könnyűfém kerekek bevonata is a nap fényében tündököl. A morcos első rész és a BMW X5-ösre gyanúsan hajazó far valamelyest dob a megjelenésen. Alul természetesen műanyag borítás védi az autót az esetleges kőfelverődésektől és gallyaktól egyaránt. Az első rács, a visszapillantó tükrök és a hatalmas felnik króm színe adja meg az elvárt eleganciát és az egyedi megjelenést.

A belső térről most először közölt fotót a gyártó. Amúgy nagyon rendbe tették a kabint, kényeztető kényelem, kék, a szemet ébren tartó háttérvilágítások, multikormány és minden földi extra megtalálható benne. A világos színű bőr belső amúgy nagyon tetszetős, de nem biztos, hogy a legjobb választás. Az autót igazából nem is volna szívünk összemaszatolni, inkább csak egy könnyed, családi kirándulás erejéig használnánk.