Az autó idén még piacra kerülhet, és a gyártó cég nagy reményeket fűz hozzá. Hatalmas, az amerikai rendőrfilmekből már jól ismert terepező egyre inkább elvárosiasodik. Persze a mai embernek luxusra van szüksége, kell a klíma, a szervokormány és a légzsák is, de a bőr belső, a tisztán digitális vezérlés, valamint az automataváltó már teljesen elveszik a valódi élményt. Ráadásul városi használat mellett jócskán etetni kell a kicsikét.
A Durango egy tipikus, tengeren túli autó. Minden luxus megvan benne, ami csak kell, ráadásul a közkedvelt, 5,7 literes, V8-as, 365 lóerős HEMI motor hajtja, ami az olajárak emelkedése miatt nem éppen egy kedvező tulajdonság, és egy kissé ellent mond a fogyasztás és környezetvédelem terén „megváltozott" amerikai gondolkodásmódnak. Aki kevesebbel is beéri, annak a 3,6 literes, 294 lóerős Pentastar V6-os is megteszi. A nyomatékosabb, dízel verzióról egyelőre nem nagyon esett szó.
Az autó már ránézésre városi autónak tűnik, hiszen nem túl magas, mindenhol krómozott díszlécek és keretek csicsázzák, ráadásul a könnyűfém kerekek bevonata is a nap fényében tündököl. A morcos első rész és a BMW X5-ösre gyanúsan hajazó far valamelyest dob a megjelenésen. Alul természetesen műanyag borítás védi az autót az esetleges kőfelverődésektől és gallyaktól egyaránt. Az első rács, a visszapillantó tükrök és a hatalmas felnik króm színe adja meg az elvárt eleganciát és az egyedi megjelenést.
A belső térről most először közölt fotót a gyártó. Amúgy nagyon rendbe tették a kabint, kényeztető kényelem, kék, a szemet ébren tartó háttérvilágítások, multikormány és minden földi extra megtalálható benne. A világos színű bőr belső amúgy nagyon tetszetős, de nem biztos, hogy a legjobb választás. Az autót igazából nem is volna szívünk összemaszatolni, inkább csak egy könnyed, családi kirándulás erejéig használnánk.