Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
DTM TT RS
Az autósport rajongók és túraautó őrültek nagy örömére felröppent a hír, hogy az Audi visszatér a Német Túraautó bajnokságba, vagyis a DTM-be (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft).

A Raeder Motorsport kapta meg az Auditól azt a lehetőséget, hogy idén októberben két alkalommal is tesztelheti a nürburgringi megbízhatósági versenyen az új fejlesztésű DTM TT RS-t. Vajon miért fejlesztették a járművet erre a szintre, ha nem akarnának vele indulni a bajnokságban? Természetesen ez még nem száz százalékig biztos, de egy ilyen volumenű jármű megalkotása nem kis feladat és nem csekély pénzösszeg.

Az Audi technikai részlegével és a Quattro osztállyal együttműködő Raeder Motorsport már egy Audi A1-gyel, valamint egy TT-vel versenyzik a nürnburgringi hosszútávú versenysorozatban (VLN). Most, az október 16-án és 30-án megrendezésre kerülő megbízhatósági verseny SP 4T osztályában vetheti latba minden erejét a két DTM TT RS-sel. A két autó sofőrje Marc Hennerici, valamint Christopher Mies lesz.

Az autó motorterében ugyanaz az öthengeres, két és fél literes, turbófeltöltéses TFSI erőforrás dolgozik, ami a TT RS-ben is megtalálható. Az Audi a Le Mans-i szériában már jól ismert R8 LMS-ből néhány technikai újítást átrakott a TT-be, így semmiképp nem hasonlítható össze az utcai változattal.

Az autó egyébként a hatalmas szélesítésekkel, diffúzorral, valamint óriási hátsó szárnyával tekintélyt parancsol a versenypályán induló járművek körében, az egyszerű, ám a célnak annál inkább megfelelő, letisztult belső tér adja egy valódi versenyautó összképét. Az Audi TT előző generációja utoljára 2003-ban szerepelt a DTM-ben több-kevesebb sikerrel így a most következő tesztelések mindent eldöntőnek bizonyulhatnak a jövővel kapcsolatban.