A német gyártó tehát a legvadabb körülményeknek teszi ki autóit. Az egyik járművet az Alpok legmagasabb részén, egy másikat pedig az amerikai Death Valley-ban tesztelték különlegesen magas hőmérsékleti viszonyok között. Sajnos a vaskos lepel alatt nem igazán látszanak a kocsi azon elemei, melyek egyéniséget kölcsönöznek neki, így csak a szalonokon bemutatott prototípus képeire hagyatkozhatunk. A legutóbb bemutatott modellről ugyanis a tervezők már azt mondták, hogy a gyártásba kerülés előtt már nem módosítanak rajta semmilyen részletet.
Mint azt már láthattuk, a Lupo a Polo-t szeretné felülmúlni, mind kis fogyasztásával, mind új irányvonalat követő megjelenésével. A 2011 és 2012 között megjelenő modell kétféle karosszéria verzióban fog a piacra kerülni; az egyik egy háromajtós, csapott hátú autó lesz, a másik pedig egy megtoldott, ötajtós Variant, azaz kombi.
A Volkswagen folyamatosan fejleszti a legmodernebb technikával felszerelt autóit. Így azt ígérte, hogy a jövőben egy elektromos hajtású, E-Up! névre keresztelt járművet is piacra fog dobni, amelyet a korábbi hírek szerint egy hatvan kilowattos, 210 Nm-es forgatónyomatékkal rendelkező villanymotor fog hajtani. Az elektromos kisautóról már egy korábbi cikkünkben beszámoltunk, az akkor még abszolút prototípust Taxi Milano néven mutatta be a konszern.
A legfrissebb hírek szerint normál, fosszilis üzemanyaggal működő autókat három féle alapmotorral szerelik majd. Az egyik egy ezer köbcentis, háromhengeres, benzines erőforrás lesz, amely hetvenöt lóerőt teljesít. A másik egy 1,2 literes TSI, amely már 86 lóerős teljesítményével repíti az autót. A harmadik, és egyben talán a legtakarékosabb változat az 1,2 literes, 75 lóerős dízelmotorral szerelt autó lesz, amely valószínűleg három liter alatt fog fogyasztani száz kilométeren.