Az amerikai „fémművész" egy trike-ot fabrikált, amely elektromos energiát használ a működéséhez, nem pedig izomerőt. Az elektromos autók és rollerek ihlették meg a mestert a hajtás terén, a karosszéria pedig karbonból, illetve acélcsőből készült. A vázszerkezet minden hiedelem ellenére rettentő masszív, és ráadásul még kényelmes is. Különleges alakja egy harminc évvel ezelőtti kovácsolt virágtartóra emlékeztet, de hát a művészek már csak ilyenek.
Az alkotó a Mars cégtől vásárolta az elektromos motort, amely folyamatosan hat és fél lóerőt képes biztosítani, ám csúcsteljesítménye meghaladja a húsz lóerőt. Természetesen, mint minden elektromos járművet, ezt is savas akkumulátorok hajtják. Az egy töltéssel megtehető távolság nagyjából ötven kilométer környékén mozog, ám Hadar szerint ez a távolság megduplázható lenne, ha lítium-nanofoszfát akkumulátorokat építene be a járműbe.
A háromkerekű óránként hetvenöt kilométert tud megtenni, ami nem egy rossz teljesítmény. A nagyon könnyű vázszerkezet miatt igazából csak az akkumulátorok tömege a mérvadó, a teljesen lecsupaszított, ívesen lágy forma igazi chopperes élményt tud nyújtani vezetőjének. A fékeket a lábtartóként is szolgáló pedállal lehet működtetni, a gázmechanizmus pedig a másik oldali lábtartóba van beépítve.
A Hadar-i művészet mindig is a környezetbarát járművekről szólt, hiszen az emberi erővel hajtott járműveknél abszolút nincs fosszilis eredetű szén-dioxid kibocsátás (vízpára, zsírCO2 és esetleg egy kis metán szabadulhat fel...). Az elektromos meghajtás is éppen ezért tetszett meg neki, és hogy még teljesebb legyen az öröm, egy kis ingyen energiával fűszerezte meg a projektet. A művészeti galériája tetejére ugyanis hat darab napelemet szereltetett fel, így a háromkerekű motorkerékpárját már otthon is képes tölteni, ráadásul a legkörnyezetbarátabb módon teheti ezt meg.
A trike-ot már többször is tesztelte a mester, és ha hiszik, ha nem, teljesen komplikációmentes volt a próbaút és az építés is. Ezt a különleges darabot akár sorozatban is elkezdhetnék gyártani, forradalmasítva vele a tiszta és zajmentes városi közlekedést.