Az Interneten közzétett képek tanúsága szerint az új Uno kabrió változata nagyon tetszetősre sikeredett. A nemrégiben bemutatott új Uno a Punto-t hivatott újra felváltani, a Panda színes irányvonalát követve. A modell nyitható tetejű változata ugyan még csak koncepció, de már most is a közönség egyik nagy kedvence lett. Igazán színes egyéniséggel rendelkezik a kisautó, akár kívülről, akár belülről nézzük.
Az agresszív lökhárítók, a LED-es nappali menetjelzők, az új, kicsit a Cinquecento-hoz hasonlító első fényszórók, az ötágú könnyűfémkerekek, az alacsonyabb felfüggesztés és a középre elhelyezett dupla kipufogóvégek mind-mind hozzájárulnak a kivételes megjelenéséhez. Talán kicsit nőies autó, a belső tér ugyanis rikító színekkel felöltöztetett kormánnyal, műszerfal kerettel és ülésperemekkel bővült. A tervezést tekintve nagyon praktikusan kezelhető műszeregységek és a teljesen könnyed formák jellemzik.
A motortérben kétféle motor is helyet kaphat. Az egyik az 1,4 literes Evo névre keresztelt, négyhengeres erőforrás, amely nyolcvanhat lóerejével igazi városi autóvá teszi. A másik erőforrás szintén 1,4 literes, ám lényegesen többet tud társánál. A T-Jet szív a maga 154 lóerejével dobban, ami már erősen versenyképessé teszi az egyéb márkák csúcsváltozataival szemben. A turbómotornak köszönhetően ugyanis a fogyasztás nem növekszik meg jelentősen, ám a nyomatékrengeteg annál inkább.
A Fiat másik, igazán egyedi fejlesztése a Mio FCC III. A Sao Paulo Motorshow-n bemutatott miniatűr szintén nagy tetszést keltett a látogatók körében. Nem is csoda, hiszen a fejlesztéshez online módon munkatársak ezrei járultak hozzá ötleteikkel.
A 2,49 méter hosszú, kifejező tekintettel megáldott kisautó a kényelem jegyében született. A kirándulások alkalmával mindenki korlátlanul nézelődhet, hiszen a jármű teteje üveg, ráadásul ablakai sem éppen kisméretűek. A kerekeket a jobb aerodinamikai hatás miatt beburkolták.
A belső teret a henyélés érdekében heverő stílusú ülésekkel látták el, valamint csúcstechnológiás információs rendszert építettek bele.
Végül a gyártó mindent elmondó gondolata: „ A Mio olyan világba lett tervezve, ahol a vezető egyszerűen csak utas, az autót pedig az intelligens gondolatok vezérlik."