Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
RS3
Audi rajongók figyelem! Igaz, csak korlátozott darabszámban, de kiadják a hármas Audi RS változatát. Bitang erős lesz, és nagyon jól uralható. Mindent tudni fog, amit egy vérbeli sportkocsinak tudnia kell.

Hivatalosan is bejelentették, hogy korlátozott, 2700 darabos szériában ugyan, de elkészítik az RS3-ast. A tetszetős, és ereje teljében lévő járműről a Nürburgring-i tesztelés folyamán képek is készültek. Ezen felül agy angol internetes oldal közzé tette a belső tér egyes darabjairól készült felvételeket is. Az már bizonyos, hogy alumínium váltófülek kaptak helyet a sportkormányon, valamint az, hogy a sebességmérő számlapja 310 km/h-ig van skálázva. A tesztpilótának jó dolga volt, hiszen az ő autójába nem építettek be sebességkorlátozót. A gyár ugyanis 250 km/h-nál limitálni fogja a maximális sebességet.

A motortérben megbúvó, 2,5 literes, öthengeres szörnyeteg 350 lóerő leadására képes. Ez azért is nagy szó, mert tíz lóerő fölényt kapott a TT RS-sel szemben. Ráadásul a motor nyomatéka meghaladja a 450 Nm-t. A bődületes erőt a legújabb fejlesztésű S-tronic sebességváltómű adja tovább a négy kerekes hajtásláncnak. A nyomatékvezérelt quattro rendszer egészen nyolcvanöt százalékos erőarányt képes a hátsókerekekre irányítani, így jóval sportosabb élményt biztosít az autóban ülők számára.

A futómű természetesen elektromágnesesen vezérelhető lengéscsillapítókat tartalmaz, amik az ABS-szel közösen képesek a jármű stabilitását tökéletesen megőrizni. A hatalmas kerekek viszik le az erőt az aszfaltra, a Porsche fékek pedig a tökéletes megállásról gondoskodnak.

A jármű nagy valószínűséggel méltó ellenfele lesz a Ford Focus RS 500-nak. A német gyártó mindig is az ötajtós járművei számára biztosította a legerősebb motorokat, elkényeztetve az RS szériával a családos embereket.