Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Helyben fogyasztható
Ha nem megy Európában, meg kell próbálni Ázsiában. Hasonló elképzelésekkel állt elő a Volkswagen csoport is, akik szerint jelenleg a legnagyobb felvevőpiac Kínában található. Az ott készített terméket helyben el is lehet adni, legyen szó akár egy elektromos autóról.

Egyre több cég választja termékének előállításához az ázsiai országot. Kína rohamosan fejlődik, ám mint mindennek, ennek is ára van. A nagyvárosokban szinte már elviselhetetlen a légszennyezettség és az egyéb környezeti szennyezés. Az országnak tehát érdekévé vált, hogy támogasson minden olyan projektet, ami a megfelelő irányba vinné az ország gazdaságát. Rájöttek, hogy a zöld technológia nem is olyan rossz, ráadásul bevételt lehet belőle kovácsolni.

A német cég tehát a sárkányok országát szemelte ki áldozatul, és a helyi vállalatokkal közösen próbálnak elektromos járműveket piacra dobni. A SAIC Motor, valamint a FAW Group a németekkel közösen szeretne olyan járművet fejleszteni, ami tisztán elektromos üzemű, és tökéletesen megfelel a kínai piac igényeinek kielégítésére. A cél tehát az volna, hogy 2014 és 2018 között több mint tízezer darab elektromos járművet gyártsanak és értékesítsenek.

A Volkswagen nagyon jól tudja, hogy nem lehet olyan medencébe fejest ugrani, amelyet még éppen töltenek, így fokozatosan próbálja magát beszivárogtatni, és piaci részesedést szerezni. Első lépésként a terepjárója, a Touareg hibrid változatának segítségével veti meg a lábát az országban. A cég a mindent sorjában elvet vallja, így az elektromos járművek gyártása legkorábban csak 2013-ban kezdődhet el.

Első pillantásra úgy tűnhet, ezzel javarészt meg is oldódnak a káros anyag kibocsátási problémák, azt azonban ne feledjük, hogy az ország elektromos áram előállításra használt erőműveinek többsége még széntüzelésű, tehát a szén-dioxid kibocsátás nem csökken, legfeljebb a városok levegője, illetve a szálló por koncentrációja csökken valamelyest. A németek lépését talán inkább a piaci helyzetük megerősítése, mintsem a környezetvédelem támasztja alá. A kínai kormány ugyanis 1,7 millió forintnak megfelelő jüan támogatást ad azoknak, akik tisztán, vagy félig elektromos járművet vásárolnak. Ezt az ajánlatot pedig kár lenne kihagyni.