Sydney Allard 1936-tól 1964-ig gyártott autókat. A kínálatban csak különleges járművek szerepeltek, hiszen a tervező kiváltképp szeretett versenyezni. Voltak köztük hegyi felfutók, gyorsasági autók, egyéb versenyautók és több dragster is. A kocsik többször szerepeltek híres futamokon, például Le Mans-ban, Silverstone-ban, Pebble Beach-en, és számtalan európai, valamint észak-amerikai pályán.
A legendás J2X egy limitált szériás roadster volt. Összesen nyolcvanhárom darab készült belőle 1951 és 1954 között, és talán ezek voltak az Allard kollekció legtökéletesebb versenyautói. A gyártó ugyanis sohasem készített saját motort, mindig külső gyártótól vásárolt. Legtöbbször ameriai V8-asokat épített be a karosszériába, többek közt Ford-Mercury, Cadillac és Chrysler erőforrásokat. A hajtásláncban pedig deDion differenciálműveket alkalmazott.
Többen is emelték Allard imázsát a híresebb emberek közül; Curtis LeMAy tábornok, Carroll Shelby, Masten Gregory, valamint Steve McQueen.
Most az Egyesült Királyságban székelő cég, a Premium Classic Cars kanadai gyártással újraindította a J2X szériát. Ugyanúgy, mint az eredetiben, ebben is nyolchengeres motor fog dolgozni. A gyártó egy General Motors készítette, RAM Jet V8-ast ültet az autóba, amely 355 lóerős teljesítményével és 542 Nm-es forgatónyomatékával igazi élményautóvá teheti az Mk II-es Allardot.
A retró külső senkit se tévesszen meg, hiszen a köntös alatt a legmodernebb technika lakozik. Már a HEMI motor is csúcskategóriás, nem beszélve az egyedi tervezésű futóműről, valamint a hatalmas fékekkel körülvett differenciálműről. A sebességváltómű a Cadillac XLR-ből lehet ismerős, a műszerfal viszont ezekkel ellentétben a letisztult formavilágot és a régi időket képviseli.
A jármű az elmúlt hétvégén mutatkozott be a nagyközönségnek a Birmingham-i Klasszikus Motor Show-n. Egyelőre még sok részlet ismeretlen, de azt már tudni lehet, hogy az ára 112 ezer euró környékén mozog majd.