Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Sportos túrázó
A fiataloknak készült az Opel Astra legújabb modellje, a Sport Tourer. Az ST változat ugyanis egy kombi verzió, valódi dinamizmussal megáldva és rengeteg extrával felszerelve.

Kívül-belül nagyon tetszetősre sikerült. A fara kifejezetten szép. Áramvonalas alakja csak úgy hasítja a levegőt, miközben a motorja egyre csak húz. A belső tér is sokkal felhasználóbarátabb, mint korábban volt. A középkonzolon található navigációs kijelző alatt temérdek nyomógomb foglal helyet. A kormány igazán sportos, a műszeregység teljesen szimmetrikus. Az ülések kényelmesek, a kárpitok színei pedig kiviteltől függően változatosak.

A csomagtér alapjában is hatalmas, ám a gombnyomásra lehajló hátsó ülések egészen pontosan 1,55 köbméteres raktérré bővítik a hátsó szektort. A kényelemhez ezen felül hozzá tartozik a 315 Wattos Infinity hangrendszer is.

A motorháztető alatt igen változatos a kínálat; mindenki választhat kedvére. A benzines változatokból van 1,4 literes szívómotor száz lóerővel, valamint 1,4-es, turbófeltöltött aggregát 120 lóerővel és 140 lóerővel. Az 1,6 literes mezőnyben szintén két variáns verseng, az egyik egy 115 lóerős szívó, a másik pedig egy 180 lovas turbós erőforrás.
Aki a dízelt szereti, annak sem kell aggódnia, hiszen az 1,7 literes, 110 és 125 lóerős motor közül választhat, de a csúcsszériában már a kétliteres, 160 lovas olajkályha is megtalálható. Ráadásul jövő év elején jön az 1,3 literes CDTI erőforrás is, amely a maga 95 lóerejével és 190 Nm-es forgatónyomatékával nem lesz éppen egy szökkenő szarvas, hiszen 14,9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 172 km/h. Ellensúlyként viszont csak 4,1 litert fogyaszt, és 109 g/km a szén-dioxid kibocsátása.

Az autó annyira különleges, hogy a gyári tuningcég, az Irmscher is kezelésbe vette. Igaz csak néhány információt szivárogtattak ki, mégis érdemes róla említést tenni. A cég átszabta az első lökhárítót, kiszélesítette a küszöbborítást, valamint a hátsó légterelőt, így téve agresszívabbá a járművet. A módosított futómű miatt a padló három centiméterrel közelebb került a földhöz, ám ezt ellensúlyozandó, tizennyolc collos kerekeket kapott. A választási lehetőségek közt szerepel a húsz collos is. A motorhoz sajnos a legjobb tudomásunk szerint nem nyúltak, és az árára sem tettek említést.

Az biztos, hogy kelendő darab lesz, ám az ősatyával, az Astra F-fel várhatóan ez a típus sem fogja tudni felvenni az eladott darabszámok versenyét.