Kívül-belül nagyon tetszetősre sikerült. A fara kifejezetten szép. Áramvonalas alakja csak úgy hasítja a levegőt, miközben a motorja egyre csak húz. A belső tér is sokkal felhasználóbarátabb, mint korábban volt. A középkonzolon található navigációs kijelző alatt temérdek nyomógomb foglal helyet. A kormány igazán sportos, a műszeregység teljesen szimmetrikus. Az ülések kényelmesek, a kárpitok színei pedig kiviteltől függően változatosak.
A csomagtér alapjában is hatalmas, ám a gombnyomásra lehajló hátsó ülések egészen pontosan 1,55 köbméteres raktérré bővítik a hátsó szektort. A kényelemhez ezen felül hozzá tartozik a 315 Wattos Infinity hangrendszer is.
A motorháztető alatt igen változatos a kínálat; mindenki választhat kedvére. A benzines változatokból van 1,4 literes szívómotor száz lóerővel, valamint 1,4-es, turbófeltöltött aggregát 120 lóerővel és 140 lóerővel. Az 1,6 literes mezőnyben szintén két variáns verseng, az egyik egy 115 lóerős szívó, a másik pedig egy 180 lovas turbós erőforrás.
Aki a dízelt szereti, annak sem kell aggódnia, hiszen az 1,7 literes, 110 és 125 lóerős motor közül választhat, de a csúcsszériában már a kétliteres, 160 lovas olajkályha is megtalálható. Ráadásul jövő év elején jön az 1,3 literes CDTI erőforrás is, amely a maga 95 lóerejével és 190 Nm-es forgatónyomatékával nem lesz éppen egy szökkenő szarvas, hiszen 14,9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 172 km/h. Ellensúlyként viszont csak 4,1 litert fogyaszt, és 109 g/km a szén-dioxid kibocsátása.
Az autó annyira különleges, hogy a gyári tuningcég, az Irmscher is kezelésbe vette. Igaz csak néhány információt szivárogtattak ki, mégis érdemes róla említést tenni. A cég átszabta az első lökhárítót, kiszélesítette a küszöbborítást, valamint a hátsó légterelőt, így téve agresszívabbá a járművet. A módosított futómű miatt a padló három centiméterrel közelebb került a földhöz, ám ezt ellensúlyozandó, tizennyolc collos kerekeket kapott. A választási lehetőségek közt szerepel a húsz collos is. A motorhoz sajnos a legjobb tudomásunk szerint nem nyúltak, és az árára sem tettek említést.
Az biztos, hogy kelendő darab lesz, ám az ősatyával, az Astra F-fel várhatóan ez a típus sem fogja tudni felvenni az eladott darabszámok versenyét.