A nemrégiben közölt képeken egy vérbeli nagytestű robogót láthatunk, méghozzá érdekes külsővel. A futurisztikus tanulmány azt jelzi, hogy a bajor gyártó igazán sikeres lehet a nagytestű robogók piacán is. A „C" betű az angol Commuter, azaz ingázó szóból származik. Azért is találó a név, mert a fejlesztők szerint a nagyvárosi rengetegben egyre többen fognak kétkerekűre pattanni a gyorsabb közlekedés érdekében.
A robogó minden földi jóval fel van szerelve. Van rajta LCD kijelző, amely a motorra vonatkozó információkon kívül navigációt is mutat, valamint a visszapillantó tükröket helyettesítő kamerák képét is megjeleníti. A kétszínű gumik érdekfeszítő látványt kölcsönöznek a motornak. Formavilága nagyban tükrözi a BMW vonalat, erőteljes, sok a törés, a színek pedig szolidak, ám mégis a néhány kék csík agresszívvé változtatja az összképet. A motor LED-es fényszórókat is kapott, a határozott külsejű szélvédő pedig állítható.
A jármű technikailag szintén tartalmaz érdekességeket; a hátsókerék felfüggesztés ugyanis a BMW motorokon megszokott egy oldali villával van megoldva, a rugózás pedig a terep kerékpárokon jól ismert vízszintes helyzetű központi rugóstaggal (monolever) készült. A megállításról elől és hátul egyaránt hatdugattyús féknyergek gondoskodnak. A soros, kéthengeres motor egy CVT váltóművön keresztül hajtja a hátsó kereket, ám a BMW már az elektromos meghajtást fontolgatja.
Jövő évben két darab, prémium kategóriás robogó piacra dobását tervezi a bajor cég, ám ezek nagy valószínűséggel még belső égésű motorral lesznek meghajtva. Az szinte biztos, hogy a Commuter megjelenésével új irányvonalat indítanak a nagytestű robogók piacán, az azonban kérdéses, hogy a koncepción megjelentetett személyiségjegyekből mennyit fognak átültetni az utcai variánsba.