Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Ránctalanítás felsőfokon
Az idei Los Angeles-i autószalon rengeteg új autóval nyerte el a kilátogatók tetszését. Ugyan sokan már a jövő elektromos járműveit figyelgették, de hát amerikai kiállításon a nagyteljesítményű sportkocsiknak is helyet kellett biztosítani. Az új Nissan GTR is ezek közé tartozik.

Aki szereti a hátsókerék meghajtást, valamint az erőcsúsztatást, annak valószínűleg nem kell bemutatni Japán egyik legnépszerűbb autóját sem. A Skyline GTR jogos utódja ugyanis már néhány éve készül a japán cég gyártósorain, ezért sokan már biztosan „bele is untak". A Nissan végül úgy döntött, bemutatja a 2012-ben a piacot megrengető új GTR-jét.

Nagyban hasonlít az elődhöz, bár több változást is fel lehet rajta fedezni. Többek között új az első lökhárító, a farrészt is átdolgozták, valamint húsz collos, kovácsolt, könnyűfém kerekeket kapott. Igazából tehát azt is mondhatnánk, hogy egy ráncfelvarrott modellel állunk szemben.
A belső térben gyakorlatilag semmi sem változott jelentősen, bár a felhasznált anyagok sokkal minőségibbek az elődhöz képest, valamint egyre több helyen találunk benne szénszálas kereteket.

Egy szuper sportkocsihoz híven a GTR teljesítménye sem maradhat el hasonló kategóriájú társaitól. A motortérben ugyanis egy 3800 köbcentis, V6-os erőforrás dolgozik, amely a hengersoronkénti turbófeltöltőivel 537 lóerőt, és 661 Nm-es forgatónyomatékot szolgáltat. Ez valószínűleg elég is lesz az élvezetes vezetéshez, ráadásul a feltöltőknek köszönhető hatásfok növekedés miatt talán egy tartálykocsit sem kell magunk után húznunk.

Az autó ára kilencvenezer dollárnál kezdődik, ám a kósza híreknek köszönhetően azt is tudjuk, hogy lesz belőle egy Black Edition, azaz fekete kiadás. S bár az információhalmazunk véges, néhány apróságot sikerült elcsípnünk. Esett szó például a hatküllős, könnyűfém kerekekről, a speiális vörös-fekete belső térről, a kényelmes és nagyon sportos Recaro ülésekről, valamint a sötétített fényszórókról.
Mint azt Al Castignetti, a Nissan Észak Amerika ügyvezetője elmondta, a Nissan GTR-rel folytatódik a több dimenziós, teljesítményorientált szuper sportkocsik bárki számára elérhető szériája, amelyet bárki, bárhol és bármikor képes lehet vezetni. Az 537 lóerős masinával tehát a GTR legenda tovább folytatódik...