Aki szereti a hátsókerék meghajtást, valamint az erőcsúsztatást, annak valószínűleg nem kell bemutatni Japán egyik legnépszerűbb autóját sem. A Skyline GTR jogos utódja ugyanis már néhány éve készül a japán cég gyártósorain, ezért sokan már biztosan „bele is untak". A Nissan végül úgy döntött, bemutatja a 2012-ben a piacot megrengető új GTR-jét.
Nagyban hasonlít az elődhöz, bár több változást is fel lehet rajta fedezni. Többek között új az első lökhárító, a farrészt is átdolgozták, valamint húsz collos, kovácsolt, könnyűfém kerekeket kapott. Igazából tehát azt is mondhatnánk, hogy egy ráncfelvarrott modellel állunk szemben.
A belső térben gyakorlatilag semmi sem változott jelentősen, bár a felhasznált anyagok sokkal minőségibbek az elődhöz képest, valamint egyre több helyen találunk benne szénszálas kereteket.
Egy szuper sportkocsihoz híven a GTR teljesítménye sem maradhat el hasonló kategóriájú társaitól. A motortérben ugyanis egy 3800 köbcentis, V6-os erőforrás dolgozik, amely a hengersoronkénti turbófeltöltőivel 537 lóerőt, és 661 Nm-es forgatónyomatékot szolgáltat. Ez valószínűleg elég is lesz az élvezetes vezetéshez, ráadásul a feltöltőknek köszönhető hatásfok növekedés miatt talán egy tartálykocsit sem kell magunk után húznunk.
Az autó ára kilencvenezer dollárnál kezdődik, ám a kósza híreknek köszönhetően azt is tudjuk, hogy lesz belőle egy Black Edition, azaz fekete kiadás. S bár az információhalmazunk véges, néhány apróságot sikerült elcsípnünk. Esett szó például a hatküllős, könnyűfém kerekekről, a speiális vörös-fekete belső térről, a kényelmes és nagyon sportos Recaro ülésekről, valamint a sötétített fényszórókról.
Mint azt Al Castignetti, a Nissan Észak Amerika ügyvezetője elmondta, a Nissan GTR-rel folytatódik a több dimenziós, teljesítményorientált szuper sportkocsik bárki számára elérhető szériája, amelyet bárki, bárhol és bármikor képes lehet vezetni. Az 537 lóerős masinával tehát a GTR legenda tovább folytatódik...