Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Az NSX újra támad
A japán autóknál ritkábban fektetik a hangsúlyt a nyomatékra, inkább nevezhetőek teljesítményorientáltaknak. A legjobb példa erre talán a Honda, melynek motorjai igazán pörgősek, és akár a tízezres tartományt is elérik. Az új NSX azonban más irányt vett.

A japán gyáróriás már teszteli az új modellt, az NSX-et. Persze erről még nem szabad tudnunk, hiszen a komplett autó álca mögé van bújtatva, ám a maszk nem mindig tökéletes. A szem összezavarása a cél, de aki egy kicsit is lát a térben, azt nem lehet átverni. Úgy tűnik, az elbaltázott, 2008-as modell továbbfejlesztett változatáról van szó. Az Accord kissé módosított alvázára épített járgány teljes mértékig kirí a Honda kínálatából; talán ennyire sportos karcsúságot utoljára a Prelude nyújtott. Az előd nem volt túl sikeres, ám a gyártó még reménykedik benne, hogy az eladásokat meg lehet sokszorozni.

A hátsó traktus igencsak hasonlít az „UFO" Civic-re, kivéve, hogy a két oldalt, egymás felett elhelyezkedő, dupla kipufogóvég „V" motorról árulkodik. A karosszéria alakjában hasonlóságot fedezhetünk fel a Ferrari Maranellóval, valamint a Mercedes SLS-sel is. Szemből nézve azonban már egészen más a helyzet. A hegyes orrész és a hosszan elnyújtott lámpák igazi Hondás jelleget kölcsönöznek a járműnek. Az áramvonalassá tett küszöbborítások és a hatalmas kerekek mind-mind japán stílusban készültek.

Mivel az információink eléggé végesek, az autó műszaki jellemzőiről elég keveset tudunk. Az bizonyos, hogy az előddel ellentétben a költséghatékony gyártástechnológia megtartása érdekében orr motorral készül majd, ami a hajtást a hátsó kerekekhez juttatja. Motor valószínűleg a 3,5 literes, V6-os erőforrást választották, amely hibrid hajtással lesz megáldva. Papíron 406 lóerőt teljesíthet az autó, és a hatalmas erőt egy hatsebességes, manuális sebességváltón keresztül juttatja el a kerekekhez. A hajtás végén a hátsó tengely szerepel, ám a hírek szerint nem egészen csak hátsókerekes lesz a gép, mert a mérnökök úgy döntöttek, hogy a láncba építik az SH-AWD, vagyis a rettentő jól kezelhető összkerékhajtású rendszerüket. Senkit ne keserítsen el a négy kerék meghajtás, az Audikhoz hasonlóan a nagyobb százalékot a hátsó tengely kapja.

Bár a gyártás még nem kapott zöld jelzést, a megjelenést nagyjából 2014 elejére tervezik.