A japán gyáróriás már teszteli az új modellt, az NSX-et. Persze erről még nem szabad tudnunk, hiszen a komplett autó álca mögé van bújtatva, ám a maszk nem mindig tökéletes. A szem összezavarása a cél, de aki egy kicsit is lát a térben, azt nem lehet átverni. Úgy tűnik, az elbaltázott, 2008-as modell továbbfejlesztett változatáról van szó. Az Accord kissé módosított alvázára épített járgány teljes mértékig kirí a Honda kínálatából; talán ennyire sportos karcsúságot utoljára a Prelude nyújtott. Az előd nem volt túl sikeres, ám a gyártó még reménykedik benne, hogy az eladásokat meg lehet sokszorozni.
A hátsó traktus igencsak hasonlít az „UFO" Civic-re, kivéve, hogy a két oldalt, egymás felett elhelyezkedő, dupla kipufogóvég „V" motorról árulkodik. A karosszéria alakjában hasonlóságot fedezhetünk fel a Ferrari Maranellóval, valamint a Mercedes SLS-sel is. Szemből nézve azonban már egészen más a helyzet. A hegyes orrész és a hosszan elnyújtott lámpák igazi Hondás jelleget kölcsönöznek a járműnek. Az áramvonalassá tett küszöbborítások és a hatalmas kerekek mind-mind japán stílusban készültek.
Mivel az információink eléggé végesek, az autó műszaki jellemzőiről elég keveset tudunk. Az bizonyos, hogy az előddel ellentétben a költséghatékony gyártástechnológia megtartása érdekében orr motorral készül majd, ami a hajtást a hátsó kerekekhez juttatja. Motor valószínűleg a 3,5 literes, V6-os erőforrást választották, amely hibrid hajtással lesz megáldva. Papíron 406 lóerőt teljesíthet az autó, és a hatalmas erőt egy hatsebességes, manuális sebességváltón keresztül juttatja el a kerekekhez. A hajtás végén a hátsó tengely szerepel, ám a hírek szerint nem egészen csak hátsókerekes lesz a gép, mert a mérnökök úgy döntöttek, hogy a láncba építik az SH-AWD, vagyis a rettentő jól kezelhető összkerékhajtású rendszerüket. Senkit ne keserítsen el a négy kerék meghajtás, az Audikhoz hasonlóan a nagyobb százalékot a hátsó tengely kapja.
Bár a gyártás még nem kapott zöld jelzést, a megjelenést nagyjából 2014 elejére tervezik.