Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A lábtörlő használata kötelező!
Miért is vesz az ember terepjárót? Talán azért, mert olyan helyen lakik, ahol nagyon rossz minősége van a földútnak? Vagy azért, mert sokat jár a telekre, ami egy sziklás úton közelíthető meg? Vagy esetleg csak szereti a terepezést? Bármi legyen a válasz, az új Mitsubishi-vel nem lesz szívünk lemenni az aszfaltról.

A Mitsubishi elektromos fejlesztési részlegének vezetője, Yoshikazu Nakamura úr bejelentette, hogy a még tavaly, a tokiói autószalonon bemutatott Px-MiEV 2013-ban már sorozatgyártásban fog legördülni a szalagról. A nem éppen megszokott külsővel rendelkező jármű már akkor felkeltette a közönség figyelmét a több darabból álló orrészével, valamint gyönyörű alakjával.
A hátsó lámpákat elsőként Kirk kapitány építené be az Enterprise-ba, ugyanis éppen passzolna egy csillaghajóhoz. A hátsó gyűrődési zóna lényegében az egész farrészt magában foglalja, hiszen a keskeny lökhárító torzulása esetén már a hátfal is összenyomódik.

A belső térről sok mindent lehetne feltételezni, de azt, hogy egy terepjáróban van, azt nem igazán. Ha már a filmsorozatokat említettük, ezt a műszeregységet még Kitt is megirigyelné. A felül nyitott kormánykerék egy számítógépes játékkonzolhoz hasonlít, az egyéb LCD kijelzők és futurisztikus műszeregységek pedig tovább színesítik a palettát. A bemutatott modell félautomata sebességváltóval rendelkezik, mint azt a belső tér képe elárulja. A kárpitok természetesen világosak és jól passzolnak egymáshoz. A mérnökök ergonómiára való törekvése szintén bejött, hiszen minden kapcsolószerv, tekerentyű és bizgentyű éppen kézre esik.

A jármű hajtásáról egy soros, négyhengeres, 1,6 literes, 116 lóerős motor, valamint két darab, összesen nyolcvan lóerő és 200 Nm-es forgatónyomaték leadására képes villanymotor gondoskodik. A hatalmas tömeg ellenére kizárólag elektromos meghajtással az autó negyvennyolc kilométeres távolságot képes megtenni, ami a gyakori, városi használat mellett igen hasznos lehet. A további kilométerek megtételéhez besegít a négyütemű motor is, ám a jármű átlagfogyasztása ennek ellenére hihetetlenül alacsony, két liter száz kilométerenként.

A gyártás tehát 2013-ban indul, érdeklődve várjuk az autót az európai kereskedésekbe. Mindenképpen ki fogjuk próbálni!