Az angol cég bemutatta szuper sportautóját, az MP4-12C-t. A különleges formavilággal megáldott járgány szakít az előd, vagyis az F1 GTR hagyományával, miszerint a két ülés egymás mögött helyezkedik el. Az ajtók felfelé nyílnak, így a tömött áruházi parkolóban is kényelmesebben ki lehet majd szállni belőle. A belső tér kialakítása sem mindennapos. A lábtér ugyanis hosszan előrenyúlik az autó orrába, be, egészen a műszerfal alá. Szinte minden kezelőszerv kerek, a kemény, sportos, ám mégis kényelmes ülések egyedi kialakításúak.
A karosszéria a már megszokott, széles lapos, áramvonalas kialakítású, a hátsó kerekek előtt hatalmas légbeömlők kaptak helyet, melyek a motor hűtését hivatottak elősegíteni. Az orrész kicsit az olasz sportautó márka, a Ferrari néhány típusának első traktusára hasonlít, vannak benne Lamborghini és Porsche ismertetőjegyek is.
A farmotoros jármű, dupla, a lökhárítófölé épített kipufogóvége elég szokatlan látvány, ám a benne lévő hajtómű jellegéről mindent elárul. Ugyanis az autó erőforrása egy 3800 köbcentiméteres hengerűrtartalmú, V8-as motor, amely az iker turbófeltöltők által befúvatott levegő segítségével 608 lóerős teljesítményre és 599 Nm-es forgatónyomatékra képes. Az erőt a duplakuplungos, kapcsolási idő nélküli sebességváltó továbbítja a kerekekhez. Ezzel a meghajtással a jármű 3,8 másodperc alatt éri el a száz kilométeres óránkénti sebességet, a száguldás végét pedig a háromszázas sebességhatárnál korlátozza a vezérlő elektronika.
A jármű áráról is szó esett a bemutató ünnepségen. A nem éppen olcsó árkategóriába tartozó sportkocsi 168500 fontba, azaz nagyjából ötvenkétmillió forintba kerül. A nem éppen mindennapi használat mellett a magyar utakra kifejezetten alkalmatlan autó még így is olcsóbb, mint az újonnan megjelent vetélytársa, a Ferrari 458 Italia.
Tévedünk, ha azt hisszük, hogy a kocsi ára hatással van az eladási számokra, ugyanis a McLaren kereskedelmi központjában már több mint 2700 előrendelést regisztráltak.