Az Audi bemutatta legújabb, Le Mans-i huszonnégy órás versenyre készült modelljét, az R18-at. A lassan már teljesen Batmobilhoz hasonlító, LMP1-es jármű komplett karosszéria burkolata karbonból készült, LED-es fényszórókat kapott, és teljesen zárt utasfülkét. Az önhordó karosszéria váza is karbon szálas anyagból készült, ráadásul egyetlen egységből, így lényegesen könnyebb és merevebb, mint a két darabból készült elődöké.
A meghajtásról egy 3,7 literes, V6-os TDI erőforrás gondoskodik, amely egy hatsebességes váltóhoz csatlakozik. Sajnos a gyártó nem közölt adatokat a motorról, annyit azonban elmondott, hogy erősebb és környezetbarátabb lesz, mint elődje, az R15-ös. A bemutató Spa Francorchamps-ban lesz, a hatórás megbízhatósági versenyen. Az Audi azt is elmondta, hogy az R18-on kívül dolgoznak az A4 DTM-en is, melynek bemutatása jövő nyárra tehető.
A másik jármű a Porsche 911 GT3 RSR, melyet a „Bajnokok éjszakája" nevezetű rendezvényen mutattak be. Az elődhöz képest ebben is több változtatást végeztek el a mérnökök, többek között új első szárnyat kapott, 12x18 ET34-es méretű, szélesebb első kerekeket, és egy teljesen optimalizált hátsó szárnyat. Egyéb javításokat vélhetünk felfedezni az autón; ilyen például a LED-es fényszóró, valamint a kipufogócső.
A motortérben egy négyliteres, hathengeres erőforrás lakozik, amely 455 lóerőt és 450 Nm-es forgatónyomatékot teljesít. A teljesítmény öt lóerővel nőtt csak ugyan, de ennek ellenére a menetdinamika sokkal lényegesebben javult. A motort ugyanis egy vadonatúj ECU (központi vezérlőegység) vezérli, új a kipufogó, valamint módosítottak a szívónyíláson is.
Aki ilyen járművet szeretne vásárolni, annak alaposan ki kell nyitnia a pénztárcáját, ugyanis 410 ezer eurónál indul az eladási ára.