Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
i42
Az Irmscher nevét már több átépített autója nyomán is ismerhetjük. A német tuningcég a General Motors európai partnere, így nem véletlen, hogy sok Opel modellen feltűnik a neve. Amerikai járműveket is tuningol, most éppen egy Camaro került a kezei közé.

Az európai, azon belül pedig német nemzetiségű tuningcég már 1968 óta fejleszti tovább a gyári járműveket. Szinte minden Opel típusból készített már erősebb és szebb autókat, gondoljunk csak az Opel Omega Evolution 500-ra, mellyel hatalmas elismerést vívott ki magának. Most a Chevroletre esett a választása, és a hatalmas konkurencia ellenére is bevállalta a Camaro SS átplasztikázását. Így született meg az i42, hiszen éppen negyvenkét éve űzi a német tuner az ipart.

Az Irmscher általában sokat ad a megjelenésre, valamint a teljesítménynövelésre, ám mindkettőt szolidan, az ésszerűség határain belül teszi. A modellt már bemutatták az esseni autókiállításon. A jármű motorjába nyúltak bele valamelyest, ám ezt nem egyedül tették. Segítségükre volt a Velocity Performance Parts, valamint az Auto Magnus is. A kompresszorral felszerelt autó 6,2 literes V8-as motorja így most 509 lóerős teljesítményre lett képes, ami igencsak a közelében jár a nemsokára megjelenő Z28-as Camaroénak. Négy másodperc alatt gyorsul fel százra, végsebessége pedig 272 km/h-nál van.

A feltöltő mellett új sport kipufogórendszert, valamint erősebb fékeket is kapott. Elől hatdugattyús féknyergek és 380 mm-es féktárcsák, hátul pedig négydugattyús nyergek és 355 mm-es tárcsák gondoskodnak a tökéletes megállásról. A jármű alatt állítható kerékfelfüggesztés található, amely tovább növeli a bestia stabilitását.

Az i42-re huszonkét collos, fekete kerekeket szereltek, melyeken ezüst szegélycsík található. A kocsi dizájnjára szintén nagy gondot fordítottak. A matt fehér szín és a két fekete csík fóliázás eredménye, melyet egy Ulm székhelyű, erre a célra szakosodott cég, a KM foliographics GmbH vállalt magára. A több felületen feltüntetett „Since 68" felirat pedig az Irmscher legjobb reklámja. A belső térben természetesen a bőr az uralkodó.

A darabszám korlátozott, az ár viszont ennek ellenére igen baráti, hiszen 49000 eurónál indul, és ez már magában foglalja a Camaro SS megvásárlását is.