Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
CsillagotSkák
Japánban még mindig dúl a sportautók iránti szenvedély. Számtalan márkát megemlíthetnénk, melyek a rajongók kegyeit keresik ezen a téren, ám most csak egyet emelnénk ki a sok közül, mégpedig a Subarut, ugyanis bemutatták a legújabb WRX STI tS modellt.

Az STI Sedan alapjaira épített jármű új vonalvezetése lényegesen eltér elődjétől. A szélesített sárvédők kidomborodása sokkal ívesebb, lágyabb lett, de ez nem azt jelenti, hogy kecsességével elvesztette vadállati mivoltát. Szó sincs róla. Az erő vele van és mindig is vele lesz. A kényelmes lépcsőshátú szénszálas tetőt kapott, valamint alumínium motorháztetőt, ezzel is csökkentve a megnövekedett saját tömeget. Az első lökhárító is megváltozott, a tizennyolc collos könnyűfém kerekek pedig játszi könnyedséggel tartják az úton a járművet az STI változat ihlette, komplett futómű rendszer segítségével.

Belül teljesen új fejlesztésű Recaro üléseket kapott, valamint egy STI feliratú indítógombot. A teljesen fekete belsőhöz igen jól passzol a piros cérna, valamint a hasonló színű műszerfal világítás is. A küszöböket borító díszlemez csík felirata már a beszálláskor jelzi az embernek, hogy az utazás nem éppen hétköznapi lesz. Mind kényelmi, mind sportossági szempontból átlagon felülit képes nyújtani a lóerőkkel bőven ellátott jármű.

A tS motorikusan is felülmúlja önmagát. Az iker turbinanyílásos turbófeltöltő még vadabb nyomást képes produkálni, így a négyhengeres, kétliteres boxermotor 308 lóerőt és 430 Nm-t présel ki magából. A másik változat, az A-line tS szimpla turbinanyílással rendelkezik, így valamivel gyengébbre sikeredett. A két és fél literes motorja 300 lóerőt és 350 Nm-t teljesít, ám nyomatéki görbéje sokkal simább, mint a másik változaté. Az erőt a tS-nél egy hatsebességes nyomatékváltómű továbbítja a kerekekre, az A-line tS-nél pedig csak egy ötsebességes váltót alkalmaztak.

A következő hónapban induló széria csak négyszáz darab különleges járművet foglal magában, amelyek ára 36500 eurótól indul majd.