Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Nem mindennapi járgány
Egy átlagos, nyugati autót vezetni ma már nem akkora élvezet, mint a hetvenes, nyolcvanas években. Hozzászoktunk az egyre növekvő teljesítményekhez, így már fel sem tűnnek az érdekes darabok. A Range Rover vadabb változatát azonban senki sem foga eltéveszteni...

Aki szereti a sokhengeres, nagyköbcentis, teljesítményorientált cirkálókat, az nagy örömét lelheti az új Range Roverben. A német típusok között azért találhatunk hasonlókat, például az Audi Q7 V12 TDI-t, vagy a Volkswagen Touareg V10 TDI-t. Hát persze, hogy a dízeleké a főszerep. Hiszen ezekből a motorokból hatalmas teljesítményeket lehet kihozni, ugyanis gyárilag még bőséggel hagytak benne tartalékokat.

Mostantól tehát aki szárnyalni akar, az bemegy a kereskedésbe, és rendel magának egy limitált szériás Range Rover városi terepjárót. Ezután már nem kell szégyenkeznie, hiszen minden szempontból különleges darabra számíthat. Nincs még egy ilyen megjelenéssel bíró Range ezen a Földön.

Két cég fogott össze az összkép megalkotásáért. Az egyik a Project Kahn, a másik a Cosworth. Az előbbi az autó látképéért felelős. A fényes fekete festés, a hatalmas légbeömlők, a körben sötétített ablakok és a huszonkét collosra növelt könnyűfémkerekek biztosan egyedivé teszik a járművet. Újak a küszöbök és a lökhárítók is. A belső tér szintén teljes változáson ment keresztül. Rengeteg alumínium betétet tettek a konzolokra, a műszerfalra és a kárpitokra. Apropó kárpit. Azon is teljes átalakítást végeztek, most már kézzel varrott, steppelt bőrülésekkel és kárpitozással kell beérnie „szegény" tulajdonosnak.

Aki ült már nagy teljesítményű autóban, az jól tudja, hogy a gázpedált lenyomva bármely sebességben legyen is az autó, ugyanúgy belepasszíroz az ülésbe. A Range sem tesz másként. A gyári motor 4,4 literes, V8-as erőforrás, amely 313 lóerőt és 700 Nm-t teljesít. A Cosworth azonban nem volt elégedett vele, hiszen a 2,8 tonnát mégis csak mozgatni kellene valahogy. A teljesítményét így ötszázhét lóerőig húzták, feledtetve ezzel a sofőr által átélt, eddigi „kellemetlenségeket". A nyomatékát már nem is merték papírra vetni, nehogy a közútkezelő kitiltsa az utakról.

A képek magukért beszélnek, reméljük, mindenki örömét leli bennük.