A Citroën grafikusai már számítógépre vetették az új kacsát, a DS2-t. Persze sok mindenben eltér az elődtől, ám az alapelképzelés ugyanaz. Kissé púpos forma, apró, ám mégis tágas karosszéria, alacsony fogyasztás, de azért jó menetdinamika. Bár még csak számítógép képernyőkön láthatjuk, biztos, hogy a fiatalok körében nagy sikerre számíthat.
Formavilága elsőre kissé meghökkentő, hiszen nincs hozzá hasonló alakú jármű az autókínálatban. Púpos sárvédők, széles küszöbívek, hatalmas hűtőmaszk, valamint a viszonylag kis méretű első és hátsó lámpák egyértelműen az elődre emlékeztetik. Hossza mindössze 3,6 méter lesz, így a hölgyek is sokkal kényelmesebben tudnak majd parkolni vele. Természetesen sok más autóhoz hasonlóan ez is egy, már meglévő jármű alapjaira épül majd, ez pedig a C1. Többféle változatban szeretnék gyártani. Készülne vászontetővel, illetve üvegtetős kivitelben is.
A meghajtásáról benzinmotorok gondoskodnak majd. Két teljesítményfokozattal lesz kapható, az egyik hatvan lóerős, a másik pedig száz lóerős lesz. Az elődhöz hasonlóan ötajtós-négyüléses kivitelben készül majd, így a gyártó jelenlegi kisautó kínálatában fontos pozíciót tölt majd be, hiszen nincs más, hasonló kialakítású típusa. Riválisa lehet a Fiat 500-nak, a Mini Coppernek, illetve a VW Bogárnak, hiszen nem csak kicsi és fürge, de olcsó is lesz. Az árát nagyjából tízezer euróra becslik a gyártó szakemberei. A későbbiekben a gyártó nem csak benzinmotoros, hanem tisztán elektromos hajtású DS2-t is szeretne piacra dobni.