Nemcsak gyönyörű, de jól fel is van szerelve márkás alkatrészekkel. A klasszikus motoroktól azonban merőben eltér, hiszen egyetlen csepp benzint sem fogyaszt. Tisztán elektromos meghajtású a gép, s bár még nem egészen kiforrott a technika, azért az bizonyos, néhány éven belül már felveheti a versenyt „iszákos" testvéreivel.
A Mission R névre hallgató csoda vonalvezetése éppen olyan, amilyet a 2011-es év motorőrültjei elvárnak; tökéletesen letisztult forma, imitt-amott kikandikáló vázidomok, áramvonalas karosszériaelemek. A kezelhetőséget tovább növelik a márkás gyártók legfejlettebb alkatrészei. A Marchesini könnyűfém kerekei nem csak masszívak, de jól is néznek ki a motoron. A lengéscsillapítókat az Öhlins szállította, a fékekért pedig a Brembo felel. Minden egyes darab a mai kor igényeinek megfelelően lett felszerelve, ugyanis beépített 3G-s kapcsolatrendszerrel és Wifi-vel is rendelkezik.
A motor kifejlesztésében hatalmas szerepet játszott a Texas Istruments elektronikai nagyvállalat is. A hajtásról esetünkben egy háromfázisú, aszinkron motor gondoskodik, melyet a túlmelegedés ellen vízzel hűtenek. Kell is, hiszen 141 lóerőt képes kipréselni magából, ami egy ma használatos, kilencszáz köbcentis versenymotor teljesítményével egyenrangú. A különbséget azonban a nyomaték jelenti, hiszen a villanymotor alaphelyzettől egészen a 6400-as fordulatszámig 155 Nm-es forgatónyomatékot képes produkálni. Végsebessége 260 km/h környékén mozog.
A hajtáshoz szükséges energiát egy 14,4 kWh-s akkumulátorcsomag biztosítja. A megtehető útszakaszról, valamint egyéb értékekről egyelőre nem esett szó, ám annyi bizonyos, hogy az utcai használatra majd csak néhány év múlva lesz lehetőség. Verseny körülmények között viszont mindenképpen ki fogják próbálni, és a szükséges fejlesztésekkel javítanak majd az összképen.
A Mission Motors egyébként már több elektromos motorkerékpárt is bemutatott, melyek nemzetközi sikereket értek el. Ilyen volt például a Mission One, mellyel a Boneville-i sivatagban elektromos motorkerékpár kategóriában sebességrekordot állítottak fel. Az idei évben a Mission R-rel szeretnének indulni a TTXGP-n, egyelőre csak bemutató jelleggel.