Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
GWA Tuning
A tanulmányautók általában a jövő dimenzióival foglalkoznak, így alkotva újat a következő generációnak. A texasi GWA Tuning azonban nem ezt az elvet követi, hiszen ők a múltba nyúlnak vissza.

Az 1969-ben, a Frankfurti Mortorshown bemutatott Mercedes C111 mítosza máig életben maradt. S bár kevesen ismerik a mai fiatalok közül, a módosított prototípusra ők is felkapják majd a fejüket. A Ciento Once vagyis 111 ötlete a San Antonio-i, texasi székhelyű tuningcég tervezőjének agyából pattant ki. Azon gondolkodott, hogy mit is lehetne kezdeni egy soha ki nem adott prototípussal, amelyet többségünk csak papíron látott. Végül is kitalált egy újabb „sirályt", ami nem csak szép, de megy is, mint a meszes.

Az eredeti C111-es is felfelé nyíló ajtókkal volt felszerelve, ám a motortérben egy igazi nyalánkság, mégpedig egy négyrotoros-Wankel erőgép dohogott. Soha sem került szériagyártásba, pedig nagy sikere lett volna. Nagyon hegyes, földig lógó orrában kaptak helyet a bukólámpák, lapos karosszériája pedig nagyon jó légellenállási tényezőt produkált.

A frissített modell azonban egy kicsit más. A Ciento Once alapját egy csőváz alkotja, melybe hátra a Mercedes M120 V12-es motorját építették, amely 414 lóerőt teljesít, s ezt egy hatsebességes váltóművel továbbították a kerekekhez. A középmotoros jármű súlyelosztását sikerült viszonylag jól eltalálni, bár a nem éppen könnyűsúlyú tizenkét hengeres nehezített a dolgon. Az autó saját tömege 1400 kg, ezt annak köszönheti, hogy karosszériája alumíniumból készült, mégpedig kézzel. A kasztnin egyébként hátsó diffúzor, első szárny, hatalmas légbeömlők, valamint egy elektronikusan vezérelt hátsó légterelő is helyet kapott.

A fékek az S55-ösről kerültek át, a stabilitásról pedig menetesen állítható futóművek gondoskodnak. A 9x19 és 11x20 collos kerekeket is a GWA készíti. Elől 265/35 R19-es, hátul pedig 295/30 R20-as méretű gumikat használnak.

A jármű belső tere szintén hasonlít az elődre, szögletes műszerfal, retro sportkormány, rengeteg műszer és kényelmes, szénszálas sportülések kaptak helyet benne. Ott is az alumínium dominál, a küszöbökön pedig a világító, alumíniumtáblába gravírozott típusjelzés található.