Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
300 és C
A Detroit-i autószalonon már rengeteg újdonságot bemutattak már, köztük az új Chrysler 300 Sedan-t. Az autót újratervezték, ám formavilágát a 300-as széria eddigi típusainak keverékéből szobrászkodták ki.

Az amerikai luxusjármű igazán elegáns megjelenéssel bír, akár családi, akár presztízs célokra is kiválóan használható. A hatalmas kerékjárati ívekben jól mutatnak a nagyméretű kerekek, a LED-es fényszórók pedig meghatározzák az autó egyéniségét. Az amerikai típusokhoz hasonlóan ezen is rengeteg, krómozott díszítőelem található, többek között a lámpák alatti díszcsíkok, a hűtőrács kerete, valamint a hátsó lökhárító felső részén fekvő csík. De a tükör és a kilincsek sem maradhatnak ki a sorból.

A kabinban kétzónás automata klímaberendezés fogad minket, a középkonzolon érintőképernyő található, körülötte fekete fa keret, és LED-es háttérvilágítás. Ha ez valakinek nem elég, akkor növelje meg a vásárlásra szánt keretösszeget, és máris az övé lehet a Nappa bőrkárpitozás, a GPS navigációs rendszer, az olajfa keret és a fűtött/ ventillátorral hűtött ülések. Ezek az extrák természetesen a 300 Limited, valamint a 300C AWD típusnál is elérhetők.

A motorháztető alatt két motortípus is adja magát. A belépő szintű modellbe a 296 lóerős, 3,6 literes Pentastar V6-os motort szerelték, amíg a 300C egy 5,7 literes, HEMI V8-ast kapott 368 lóerővel. Ez utóbbi aggregát hat másodperc alatt gyorsítja a hatalmas testet száz kilométeres óránkénti sebességre. Érdekes, hogy dízelmotorokról nem esett szó, pedig a mai üzemanyagárak mellett már az amerikaiak nagytöbbsége nem igazán szereti a böszme, sokat fogyasztó járműveket. Abban pedig biztosak lehetünk, hogy a HEMI csak úgy nyeli a benzint. Persze valamit valamiért.

A kocsi alapára a kereskedők szerint huszonnyolcezer dollártól indul majd. Ez talán nem is annyira vészes a jármű tudásához mérten, és ha figyelembe vesszük a kényelmi rendszereket és szintet, nem biztos, hogy ilyen árért hasonló járművet kaphatunk.