Az amerikai luxusjármű igazán elegáns megjelenéssel bír, akár családi, akár presztízs célokra is kiválóan használható. A hatalmas kerékjárati ívekben jól mutatnak a nagyméretű kerekek, a LED-es fényszórók pedig meghatározzák az autó egyéniségét. Az amerikai típusokhoz hasonlóan ezen is rengeteg, krómozott díszítőelem található, többek között a lámpák alatti díszcsíkok, a hűtőrács kerete, valamint a hátsó lökhárító felső részén fekvő csík. De a tükör és a kilincsek sem maradhatnak ki a sorból.
A kabinban kétzónás automata klímaberendezés fogad minket, a középkonzolon érintőképernyő található, körülötte fekete fa keret, és LED-es háttérvilágítás. Ha ez valakinek nem elég, akkor növelje meg a vásárlásra szánt keretösszeget, és máris az övé lehet a Nappa bőrkárpitozás, a GPS navigációs rendszer, az olajfa keret és a fűtött/ ventillátorral hűtött ülések. Ezek az extrák természetesen a 300 Limited, valamint a 300C AWD típusnál is elérhetők.
A motorháztető alatt két motortípus is adja magát. A belépő szintű modellbe a 296 lóerős, 3,6 literes Pentastar V6-os motort szerelték, amíg a 300C egy 5,7 literes, HEMI V8-ast kapott 368 lóerővel. Ez utóbbi aggregát hat másodperc alatt gyorsítja a hatalmas testet száz kilométeres óránkénti sebességre. Érdekes, hogy dízelmotorokról nem esett szó, pedig a mai üzemanyagárak mellett már az amerikaiak nagytöbbsége nem igazán szereti a böszme, sokat fogyasztó járműveket. Abban pedig biztosak lehetünk, hogy a HEMI csak úgy nyeli a benzint. Persze valamit valamiért.
A kocsi alapára a kereskedők szerint huszonnyolcezer dollártól indul majd. Ez talán nem is annyira vészes a jármű tudásához mérten, és ha figyelembe vesszük a kényelmi rendszereket és szintet, nem biztos, hogy ilyen árért hasonló járművet kaphatunk.